Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 20 czerwca 2012

SORRY!

Przepraszam. Za zaniedbywanie bloga i msp. Za te wszystkie złe rzeczy, które zrobiłam (powie wam je Ada). Straciłam admina na blogu, na czacie też. I nie ma mnie na nagłówku. I Ada z tych wielu powodów się na mnie fochnęła.

Rozumiem, że zasłużyłam , ale przywrócicie mi adminy i dodajcie mnie do nagłówka. Postaram się teraz wszystko naprawić.

Już tłumaczę. Przez dłuugie tygodnie psuł mi się komp, i przez to zaniedbywałam wszystko. W ten piątek, lub czwartek poszedł do naprawy. I wrócił dopiero dziś.

A teraz wesołe rzeczy. Jak wam dziunia wspomniała, 8,9 i 10 czerwca była w Wygoninie na wycieczce ze szkołą. A ponieważ chodzę z nią do klasy, byłam oczywiście tam z nią. Byłyśmy w tym samym pokoju, w którym były jeszcze Paulina (Monia203) i Zosia (nie ma msp). Głównym gwoździem programu były zboczone skojarzenia ; )

Oki, nie chce mi się więcej pisać. Mam jeszcze dużo do gadania, ale też dużo rzeczy do zrobienia. Do jutrzejszego posta ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz