Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Judge,celeb,jury.. - co to jest?

Cześć. Sory, że tak dawno nie pisałam, ale po pierwsze miałam problemy z kompem, a po drugie nie miałam weny. Informuję , że zmieniłam przeglądarkę na Google Chrome z Firefox'a, bo miałam chyba wirusa który uszkodził moją loffaną Mozillę i po kilku minutach siedzenia na niej albo zawiesza się komp, albo wyskakuje BSOD (Blue Screen Of Death -  inaczej Blue Screen) albo coś innego się z kompem dzieje.. na szczęście wirusa już usunęłam, a komp powrócił już prawie do normalnego stanu. Zmieńmy temat, co? ; P

W czasie następnych kilku dni pisać będę różne instrukcje dla początkujących MSP-owiczów. Dziś wytłumaczę , o co tak właściwie chodzi z Judge , Celeb i Jury - to plakietki pojawiające się przy profilu danej moviestar, tam, gdzie wyświetla się VIP.

Celeb - Dość często spotykana plakietka. Szczególnie u vipów. Jednak będę tłumaczyć do znudzenia, że celeba NIE MOŻNA KUPIĆ , ani nie jest to nic związanego z kupnem vipa. Po prostu vipom łatwiej jest go zdobyć.
Ale jak go zdobyć w praktyce? Trzeba mieć 100 znajomych z vipem. Jednak jeżeli go już masz, dbaj o swoje vipy w znajomych! Jeśli liczba twoich vipów w znaj zmaleje do mniej niż 100, (bo np. niektórym vip się skończy) , twoja elegancka plakietka zniknie z profilu.
Jakie korzyści daje Celeb? Oprócz samej wyróżniającej plakietki, Celebryci dostają 10% więcej fame z filmów i autografów. Czyli szybciej wbijają lvl ^^ Plakietka Celeba wygląda tak:
A tutaj pokaże cały profil osoby z celebem:
No to już mniej więcej wiecie , co to jest Celeb. To zajmijmy się kolejną kategorią.

Jury - Również często spotykany u vipów, jednak tym razem ma on z nim związek. Członkiem Jury stajesz się, gdy zakupisz tyle vipów, by łącznie twój czas bycia vipem wynosił 90 dni. Nie mam tu za wiele do powiedzenia . Powiem jeszcze, co Jury daje. Z jury możesz głosować w konkursach na wybrane filmy, artbooki i looki. Poza tym Jury nie ma żadnych innych korzyści. Oto jego plakietka:


Judge - Najrzadziej spotykany, najbardziej doceniany tytuł. W sumie to Judge nie ma w sobie czegoś takiego fajnego, gdyby nie to, jak trudno ten tytuł zdobyć. Judge zdobywasz po 180 dniach bycia vipem, inaczej mówiąc - zyskasz go kupując vip na rok. Głównie mają go osoby z wysokim levelem, czyli 14-20 levele. Judge ma podobne zastosowania jak Jury - możesz głosować w konkursach. Ale z jedną różnicą - twój głos liczony jest podwójnie. Jury i Judge nie można mieć jednocześnie.

Mam nadzieję , że wam pomogłam. Pomaganie sprawia mi przyjemność , więc jeżeli macie jakiś problem z blogiem lub moviestarplanet, śmiało możecie pytać mnie na mailu na MSP lub tutaj w komentarzach. W razie możliwości będę odpowiadać, a najczęściej pytane rzeczy umieszczę na blogu - razem z instrukcjami do nich ; ) No to baj, kochani ; ** Idę zajmować się kolejnymi odcinkami mojego MSP-owego serialu ; >

19 komentarzy:

  1. Ja widziałam strasznie dużo Movis z judge i jury więc...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wszystki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można mieć wszystkich plakietek. Jeśli masz jugde to nie możesz mieć jury a jeśli masz jury to nie możesz być judge więc nie kłam. A celeba można mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest jeszcze kilka innych plaakietek

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest stare MSP? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak a ty to pisałeś w średnim msp ja jestem w nowym pokoleniu ;)
      a szkoda że nie w starym i średnim...

      Usuń
  6. Mozna miec wszystkie bo ja mam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. stare to ... 7 lat temu

    OdpowiedzUsuń
  9. na glownym mam judge a na drugim celeb niedlugo jury

    OdpowiedzUsuń