Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 21 marca 2012

Jak zrobić całkiem fajny film i zdobyć oglądalność?

Siema ;D Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować mój sposób na oglądalność filmów : ) Znaczy sposoby xd Mam nadzieję że post się spodoba... Przykro mi iż ktoś w ankiecie zaznaczył iż mnie tu nie chce i robię brzydkie posty... Ale podejrzewam kto to był. Ale no cóż... Go Go power rengers ;]


MUZYKA DO POSTA



  • Wybierz lubiany przez ludzi gatunek filmu. Osobiście polecam komedie które mają całkiem niezłe wzięcie, lecz również ludzie lubią poczuć ten dreszczyk więc oczywiście horrory też są lubiane. Niestety horror musi być naprawdę straszny bo czasami mogą polecieć słabe opinie. Również polecam robić tragedie. Ludzie gdy są smutni chętnie obejrzą coś takiego.
  • Wymyślaj własne fabuły filmu. NIGDY nie kopiuj filmu. Często ludzie kopiują po kimś i ludzie zaczynają o nich źle myśleć. Trzeba również pomyśleć co wy byście czuli gdyby po was coś skopiował, a włożyliście w film (również look,własny styl itd.) tyle pracy.
  • Rozpocznij film/serial ciekawie. Jeśli jest to dość długi i jednorazowy film to jak ludzie zobaczą jaki jest długi a w dodatku nudny z początku to po prostu to wyłączają... Jeśli jest to 1 odc. serialu to trzeba rozpocząć od ciekawego rozpoczynającego odcinka. Jeśli zaciekawi widza to na 100% będzie oglądał następny. Pilnuj by w KAŻDYM odcinku była jakaś akcja.                                                                 UWAGA! Aby ludzie się nie zanudzili musisz robić ciekawe dialogi. Jeśli będą dialogi typu : -Cześć! -Siema. -Co tam? -Nic a u ciebie?. Nigdy czegoś takiego nie robimy... Was coś takiego nie nudzi? Takie dialogi mówimy codziennie. Więc musisz myśleć w sposób taki aby twój film był według ciebie ciekawy i niecodzienny.
  • Aby film ciekawie się prezentował musimy pokazywać dużo animek. Trzeba jednak uważać by były dopasowane do sceny. Pomyśl jakby do wyglądało jakbyś włączył animkę "Lol" do smutnego momentu w filmie...
  • Muzyka i tło jest dość ważnym elementem w filmie. Przy ich kupowaniu musimy myśleć o gatunku naszego filmu i o tym co by pasowało do jakiej sceny. Jak mamy horror powinniśmy kupić przerażające tło np. "dark living room" oraz muzykę grozy. Jeśli jest to komedia trzeba dbać żeby tło i muzyka były dziwne i zabawne. W tragediach dość często (lecz nie zawsze) jest motyw wypadku, więc potrzebujemy tła szpitalnego.
  • Aby zachęcić ludzi do oglądania filmu powinniśmy w ctr. napisać zachęcający opis np. "Zsikasz się ze śmiechu oglądając "tytuł danego filmu.","Czyżbyś się bał oglądać horroru "tytuł"?. Nie radzę wam pisać co się wydarzy w danym filmie. Wtedy ten kto ma oglądnąć film będzie wiedział co się zdarzy i nie oglądnie. CZASEM możemy zachęcić do oglądania filmów ludzi na forum.(Dla nowych graczy forum znajduje się 3 dalej niż "Nowości") Opis filmu również podobny do tego w ctr. 
  • Widza zanudzają strasznie długie filmy więc czasem mają małą oglądalność. Lecz to nie twoja wina... To wina leniwych ludzi :/. Ja osobiście polecam 2-3 minutowe filmy.                                                     
    Mam nadzieję że naprawdę się podobało... Przykro mi ze ktoś mnie nie lubi :(. Staram się być miła :( Rozumiem... Pewnie mi się nie udaje :{ Trudno. Nie będę was już zanudzać moimi kiepskimi postami. Baju Baju :]

    28 komentarzy:

    1. Jesteś wspaniała, dzięki za rady ciekawe czy mi się przydadzą.
      Na MSP jestem Aqua03

      OdpowiedzUsuń
    2. thx ;) na msp jestem ślicznawampirka22

      OdpowiedzUsuń
    3. Thxx za poradę :D
      Na MSP jestem Cukiereczeee;]

      OdpowiedzUsuń
    4. Thx za pomoc jestem na MSP Sobota 0208

      OdpowiedzUsuń
    5. Dzięki za pomoc. Na pewno mi się te rady przydadzą :) Na MSP jeste JuliaPe

      OdpowiedzUsuń
    6. Dziex jesteś kochana. Na pewno przydadzą mi się twoje rady. nA msp jestem Lolik1112

      OdpowiedzUsuń
    7. dzięki za pomysły
      sandra 88

      OdpowiedzUsuń
    8. Dzięki, przydały się pomysły ^^
      Saaruuskaa

      OdpowiedzUsuń
    9. Dzięki za dobre rady:)Przydadzą się mój login to olcia mmm

      OdpowiedzUsuń
    10. Dzięki za rady do tych czas 20 osób oglądały moje filmy ! pewnie mi się przydadzą twoje rady!na MSP jestem wikaswierczynska

      OdpowiedzUsuń
    11. Twoje rady są Najlepsze! Zastanawiam się nad Dramatem, albo Fantasy. Pozdrawiam na MSP jestem Zelda1 :)

      OdpowiedzUsuń
    12. dzięki za porady wykorzystam na 100% na msp MADZIA<3LOL
      ♥:*

      OdpowiedzUsuń
    13. Thx . Nie wiedziałam jak zrobić fajny film i napewno Twoje rady się przydadzą ;** Jestem na MSP Sweet_Iza15

      OdpowiedzUsuń
    14. Thx:*** za pomoc, na MSP jestem Movie girl2004 I TAKA DO WAS PROŹBA!! MAM 1950 FM, DO 3 LEVELKA, DAWAJCIE GRAFY PLISKA!!

      OdpowiedzUsuń
    15. Dzięki ,pomogłaś mi :) I jesteś strasznie miła...
      Zapraszam do znajomych na MSP nazywam się Kingusia54114 :) :) :)

      OdpowiedzUsuń
    16. THX za pomoc pozdrawiam Deutschland<3<3

      OdpowiedzUsuń
    17. thx ! na msp jestem kornelkakkk56 ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Supcio dziex! Uwielbiam piosenke Justina Biebera Live my life ;)

      OdpowiedzUsuń
    19. Dzięki za rady . Na msp jestem : lola@laska

      OdpowiedzUsuń
    20. jestem na msp famkanka dodaj do znaj. Mam 15 lvl i vip elite

      OdpowiedzUsuń
    21. Thx ♥ :D Jestem lizzi 1290

      OdpowiedzUsuń
    22. Lubie twoje rady dzięki

      OdpowiedzUsuń
    23. A.czy.film.nie.znudzi.się.ani.nie.będzie.skopiowany.gdy.zrobie.go.na.podstawie.filmu."the.ring"?

      OdpowiedzUsuń
    24. Nic mi nie ponogłaś! Jesteś ,,Żałosna''

      OdpowiedzUsuń
    25. Nic mi nie ponogłaś! Jesteś ,,Żałosna''

      OdpowiedzUsuń
    26. Żałość ja wiem jak robic nie mam poma! Boshe nienawidze tych debilnych blogów!

      OdpowiedzUsuń
    27. Świetne porady! Tak, wiem data. Jenak musiałam to napisać! Jak grasz to możesz zrobić post 10 inspiracji do filmów czy coś XD

      OdpowiedzUsuń