Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 29 czerwca 2012

Od dziś nie robię tytułów postów.
Tak przede wszystkim:
MIŁYCH WAKACJI, DRODZY MSP-OWICZE!♥
Abyście je spędzili nie tylko na MSP ! :)
Dłuższy czas nie pisałam.
Cóż .
Teraz Was rozbawię tym, co robią moderatorzy.
Kliknij, jeśli dobrze nie widzisz.
Straszne przewinienie: ,,pierwsza gimnazjum``, co nie? ;D
Jedziemy dalej.
Nikodem to hasło.
LOGIKA!
Ja chcę z powrotem panią Beatkę;(.
Kto też?
Co tam jeszcze u mnie? :3
Mam 18 leveeel <333
I mam pewną wizję, więcej na plotki-z-msp.blogspot.com !
No, to tyle.
Pozdro.
Nie klnijcie takimi rażącymi słowami jak ,,pierwsza gimnazjum``.


1 komentarz:

  1. Ale głupie tom coś ja gram na MSP i od kiedy to nie można pisać Pierwsza gimnazjum?????

    OdpowiedzUsuń