Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 2 lutego 2012

ładna - bez vip

  1.  Wprowadzenie
Czy możliwe jest coś takiego jak ładna moviestar nie vip? Oczywiście!  Ja piszę tę notkę, ponieważ reszta blogujących tutaj było/jest vipem. Dzisiaj pokażę, jak ładnie się ubierać na msp jednocześnie pogadzając się z brakiem vipa . Ja - nigdy nie byłam vipem, i najprawdopodobniej nie będę, choć niedawno pojawiła się na to nadzieja - to nie wasza sprawa. Bardzo bym chciała być vipem, lecz pogodziłam się z tym że raczej nie będę. Czy lepiej płakać, użalać się że nie będziesz vipem? A może lepiej próbować się z tym pogodzić i spróbować żyć spokojnie bez tego? No więc tak: Oczywiście, że to drugie.
2.Podstawowe informacje - ubiór
Więc do rzeczy - zacznijmy od przykładów. Oto 3 przykłady ładnych zestawów nie vip:
nic a nic nie jest tu dla vip. Ładne, prawda? Ale drogie. Każdy z tych 3 zestawów kosztuje 2000$ ileś. To duży majątek dla zwykłych użytkowników. Są niektóre równie fajne zestawy, lecz tańsze. Sami spróbujcie coś dopasować.
 3.Twarz
Druga sprawa to twarz. Naprawdę wymiotuje, gdy widzę tak zielone oczy jak by to był potwór! To samo przy różowych ustach gorszych od laluni, szpiczastych nosach czy skośnych oczach. Dzisiaj chce wam wbić do głowy, jak nie wyglądać jak idiota (bez urazy) na moviestarplanet! Więc może na początku skóry. Tu akurat nie ma problemu - wszystkie normalne skóry nie są vip .Normalne kolory skóry na msp:
Czas na oczy . Żadne skośne, motylki, czy z zezem. Oczy, które możemy wybrać, żeby ładnie wyglądać:


Co zrobić z pierwszymi oczami? Ostatni kolor oczu zmieniamy na kolor swojej skóry - na czerwono zaznaczony jest kolor dla osób z najpopularniejszą skórą, a na niebiesko - z najciemniejszą.
Teraz kolory obydwóch rodzajów oczu. Oto kolory oczu, które wyglądają normalnie:
Nosy? Prosto i zwięźle - ładne nosy:
I na tej samej zasadzie usta:
Ponieważ jest to poradnik jak być ładnym nie vipem , mamy do wyboru tylko jedne usta. A teraz dozwolone kolory:

Na poradach powyżej mnie udało się stworzyć taką twarz:

4.Ubiór - szczegóły
Brrr! Jak ja nie cierpię strasznie jasnych kolorów ubrań! To wygląda po prostu okropnie! Pokazać wam, co to znaczy dobry kolor ubrań? Oto podstawowe komplety, które w szafie powinien mieć każdy msp-owicz:
Niestety każdy ma inny styl, każdemu co innego pasuje.

27 komentarzy:

  1. e. ?

    Sądząc po twoim poście ja na msp wyglądam jak dziwak xd

    Mam wszystko inne niz tu podałaś xd ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyglądasz jak dziwak! Może ci się tak zdawać, ale jesteś ładna.

      Usuń
  2. y?
    Te komplety na samym dole i na samej górze są fatalne.
    Przykro mi, taka prawda.
    Chyba już tego bloga nie odwiedzę, bo mi się nie podoba.
    No chyba, że na posty blondyny, ale to raz na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ci się nie podoba , rozumiem . Ale żeby wyskakiwać od razu z "chyba już tego bloga nie odwiedzę"?! Dziewczyno.. jeden post obrzydził cię do mnie? Bez komentarza..

      Usuń
    2. Spoko blog ale mi niezbyt bardzo mi odpowiada (bez urazy) mam na przykład blady wręcz biały kolor skóry na msp i co?... wyglądam niby jak dziwak bo widocznie z twojej perspektywy tak sorka ale tak to rozumiem ,postaram się wchodzić na twojego bloga bo masz wyczucie i ładnie piszesz ☺

      Usuń
  3. o dziwne jakoś nos i kolor oczów mam jak dla dziwaków -.-. zobacz moja postać i zobaczysz ze nos petite jest bardzo ładny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na msp wygladam podobnie ^^ tylko ze ja mam czarne usta xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplety mi sie nie podobają mam inyy styl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstaw cos jeszcze jak mozesz np. jakies stroje ale nie dla vip bo bardzo mnie to ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda jest taka, że wszystko co tu nie zostało przedstawione (prócz ciuchów) jest brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To twoja opinia, nie obrażaj kogoś , że wygląda 'jak dziwak' ,tylko dlatego, że się tobie nie podoba! każdy ma swój styl =.="

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się nie podobają te twoje stroje. Ja mam ładniejsze nie chce sie przechwalać, ale taka jest prawda, a tak wg to kazdy ma swoj styl ^^ ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu Dżuli. Na podstawie tego pisma również wyglądam jak...B.I.T.C.H ;_; Może i mam fioletowe, niebieskie i zielone włosy, bladą skórę, panterze oczy i lazurowe rumieńce, ale to nie znaczy, że jestem odmieńcem. ._. zaproś, julciazgr ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, gdyby wszyscy ubierali się tak jak powyżej napisano to byśmy mieli bandę bliźniaków ;>
    A tak przynajmniej jesteśmy wszyscy inni :D
    I pamiętajcie: Przecież te rzeczy dla dziwaków zostały dodane do gry, czyli można z nich korzystać ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne kolory są piękne zwłaszcza na wiosnę ale każdy ma inny styl ;) mi nie za bardzo podobają się te komplety, kolory ze sobą nie współgrają. Nie mam nic przeciwko twojemu stylowi tylko wyrażam swoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  13. yyyyy ty masz te usta które zaznaczyłaś jako nie ładne a i jestem Violetta Werty lepiej wyglądam niż ty☺

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam rogi renifera^.^mam ślady zadrapań i mam super gębę nie to co ty nie stać cie na VIP co? ja miałam tylko 3 razy na tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zupełnie inny styl. No, ale mam VIPa xD. Zresztą zanim go dostałam, zrobiłam posta na moim blogu. Zajrzyjcie sobie: msp-and-me-lovers.blogspot.com. Starałam się podać różne wersje kolorystyczne, dla każdego coś miłego. O twarzy też zrobiłam inaczej niż tu ;)

    Login na msp- Philipia

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie obrażaj innych za to że nie są tacy jak ty... -,- ps: na msp jestem VIOLETTA19799 i jestem dosyć ładna według mnie lecz według ciebie pewnie wyglądam jak ''dziwak'' i zgadzam sie z Siedmiokropka -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Usta cool cat SĄ SUPER! a te grube brzydkie. No ale to tylko moje zdanie. A oczy? ten brązowy kolor to tak naprawde ciemnoczerwony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiecie to nie na miejscu żeby opisywać ludzi którzy tak się nie ubierają...ale usta te ostatnie są ładne najbardziej podobne do tych dla vip. No ale wy też nie musicie obrazu mówić że te ubrania czy tam rzeczy są brzydkie... ja tez nie mogę nikogo pouczać,bo każdy ma inny styl... Każdy lubi jak chce, nie?
      PS. Zgadza się z siedmiokropka o mój nick na msp to Mangle293
      (TO JUŻ NOWE MSP XDDDDD) =^-^=

      Usuń
  18. Jakie brzydkie. To ja już jako początkująca jestem ładniejsza. Posiadam konto z 20 lvl i z 6. Wybrałam te płaskie bo PASUJĄ bardziej niż te grube.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta twarz to jakaś totalna masakra ;3 z niektórymi ustami naprawdę wygląda się dobrze! To samo z kompletami, rozumiem własny styl, ale ten jest dziwny. Dobrze, że te czasy już minęły. >.< ~ Whiteroxole

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. komplety nie ładne
    2. usta cool cat są ładne
    3. nos pointy jest ładny
    4. zabraniasz zielonego koloru oczu ;_;
    żal mi cie :')
    PS. pewnie twoje konto na msp wygląda jak dziwak :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Poradnik jak byc jak kazdy inny bo mi sie tak podoba... brawo autorko tylko twoje zdanie sie liczy i teraz wszyscy maja zmieniac cala swoja moviestar na jakas nudna i wcale nie super ladna jak ty uwazasz postac

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy może wyglądać jak chce a ty jeszcze wyzywasz od dziwaków ;-; A jasne kolory bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń