Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 5 lutego 2012

Jak ustawić własne zdjęcie w avatar na czacie?

Wiele osób już mnie o to pytało, zapewne nie tylko mnie. Czasami nawet tłumaczenie na czacie nie pomaga. Dlatego dziś robię instrukcję na ten temat. Po pierwsze-musimy zrobić nasze zdjęcie.

W tym poradniku stworzymy zdjęcie naszej moviestar korzystając z artbooka. 
1.W tym celu tworzymy nowy artbook (tego już nie będę pokazywać).
2. Dodajemy w nim swoją moviestar, a następnie przebieramy ją (jeśli chcemy) i ustawiamy animkę oraz tło, które chcemy mieć na avatarze.
3. Zmniejszamy naszą moviestar do takiej wielkości: (Ponieważ ten avatar musi być mały, a musi zmieścić się w nim twarz moviestar. 
4. Gdy wszystko będzie gotowe, wciskamy przycisk "Prt Sc" czyli "Peen Screen".
5.otwieramy paint , klikamy w białym miejscu kartki prawym przyciskiem a następnie "Wklej". Pojawi się nam zrzut ekranu zrobiony chwilkę wcześniej.
6. Przy pomocy narzędzia "Wybierz" zaznaczamy twarz naszej moviestar oraz klikamy przycisk "Przytnij".

7. Zapisujemy nasz plik avatara. 
8. Wchodzimy na dowolny czat .
9. Klikamy na siebie w liście po prawej stronie.
10 . kasujemy podaną na obrazku treść w polu avatar (wy będziecie mieć numer obrazka, który macie, ja mam link do zdjęcia które miałam)
11. Otwieramy nową kartę/nowe okno przeglądarki  Wstawiamy nasz avatar na którąś ze stron , aby uzyskać ich adres. Jeżeli nie znamy takich stron lub nie umiemy wstawić tam zdjęć, skorzystajmy z mojego sposobu.
Tylko dla tych którzy chcą skorzystać z mojego sposobu!

Tworzymy w naszym blogu nowy post i dodajemy do niego nasz avatar.
Teraz klikamy na niego prawym przyciskiem i wybieramy "Kopiuj adres odnośnika". U niektórych ten przycisk może nazywać się inaczej, ale żeby było to coś w tym rodzaju.
Teraz mamy już skopiowany link obrazka i możemy zamknąć dodatkową kartę - wracamy do czatu.

12. Wracamy już do normalnego trybu. Nie ma znaczenia jak skopiowałeś link. Dalej mamy otwartą zakładkę profilu, więc w miejscu, w którym wykasowaliśmy numer obrazka, klikamy prawy przycisk myszki i "Wklej". Wklei nam się nasz link do obrazka. Klikamy ok .
Przez pierwsze kilka minut po zmienieniu avatara, avatar nie jest widoczny. Nie martwie się! Spróbujcie napisać coś kilka razy i odświerzać stronę , przejść na inny blog z czatem, lub po prostu czekać. Ale żeby patrzeć czy avatar już jest trzeba cokolwiek napisać na czacie. Oto, co zobaczyłam po zmianie avatara:
Jeżeli avatar nie pojawia się po 20 min , mimo kilkrotnego stosowania powyższych opcji, najwyraźniej coś się dzieje. Najczęściej w takich przypadkach avatar jest za duży. Spróbuj go zmniejszyć, a następnie iść jeszcze raz od kroku 7. Jeżeli i to nie zadziała, to ja już nie mam propozycji. Paa :*


2 komentarze: