Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 21 czerwca 2012

Znowu organizacyjnie ;)

Tak więc widzicie nowy wystrój. xd
Oceńcie w ankiecie którą zara zrobię (XD) czy się podoba ;>.
Robię playlistę na bloga, jeśli macie życzenia, zobaczcie tego posta- KLIK.
Mój następny post będzie o sklepiku z avatarami- będą kosztowały jedynie autograf lub obejrzenie filmu. 
Teraz będę błagać Was na kolanach-> pomóżcie z levelem, brakuje mi bardzo niewiele do poziomu osiemnastego. Za każdą pomoc dziękuję, odwdzięczam się.
Dałam już jakieś 1000 grafów i 300 upominków, szkoda że nie ma starego profilu:<.
AKTUALNIE BRAKUJE 169 TYSIĘCY, TO MALUTKO:C
Tutaj pragnę zaznaczyć, że dla 17. levela to jest mało i się nie wykłócajcie;D
Czekam na resztę autorów, ale nie mogę się doczekać... :c
Tylko Agata dała znak życia :P.
Dziękuję, Agata :D .
Jeśli blog Wam się nie spodoba, znowu go zmienię.
Naprawdę, zależy mi na szczerej opinii :).
Pozdrawiam, następny post będzie normalny xd.
Piszę dziwnie, ale jestem chora-_-
Pozdroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz