Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 10 marca 2012

Jak być sławnym na MSP?

Osoby na zdjęciu są przypadkowe, nie jest to żadna forma reklamy.
Pewnie wielu z was zmaga się z pytaniem : Jak byś sławnym na MSP? Przyjęło się, że sławę przynosi VIP oraz wysoki level, zaczynając na około 10, a kończąc aż na 20. Jednak jak to wszystko się dzieje? Czy można zyskać ten sam efekt bez przyjętych warunków? 

Oczywiście, że można. Do tego samego efektu trzeba duuużo pracy, więc my zajmiemy się przybliżonym. 6,7,8 levele zwykle miały już kilka razy vipa. Mają celeb, jury a czasem nawet już judge. Więc ci, którzy nie byli vipem, powinni chociaż trochę przybliżyć się do "poziomu" rówieśników. Ale wreszcie do rzeczy! Co trzeba robić?
  • Dużo pisać na forum. Forum to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc przez MSP-owiczów. Zakładając kilka ciekawych tematów dziennie oraz uczęszczając w popularnych tematach pokazujesz, że istniejesz. Dużo osób między innymi tak się wybiło.
  • Pisać popularnego bloga. W ostatnim czasie dużo osób szuka prowadzących do bloga. Gdy do takiego dołączysz, a jest on popularny, wtedy ty też staniesz się popularna/y. Fani tego bloga stają się również twoimi fanami. Dowód sprawdzony na mnie, ten blog przyniósł mi dużo sławy.
  • Pomagać innym. Gdy pomagasz innym, możliwe, że zaczną pisać o tobie na blogach , forach itd jako fajna. Wtedy oczywiście dostajesz zaproszenia, miłe maile i stopniowo stajesz sie gwiazdą.
  • Bierz udział w głośnych sprawach. Nie mówię o tym, że robisz komuś źle żeby toczyła się wokół ciebie wojna, bo tak tracisz popularność, ale chodzi o to np. że bierzesz czynny udział w protestach, robisz coś na ten temat.
  • Sprawiaj, by ludzie odwiedzali twój profil. Gdy np. napiszesz o swoim konkursie na forum, napisz, że szczegóły w ctr, w biografii, w artbooku itd. Zwiększasz dzięki temu zobaczenia profilu oraz prawdopodobieństwo, że ludzie zaproszą cie do znajomych, a np. jeżeli każesz zobaczyć artbook, gdzie są szczegóły, w ctr napisz, że prosisz grafa czy że jest nowy film. Ludzie być może wtedy się ciebie posłuchają?
Nic więcej nie przyszło mi do głowy. No to na kuniec może zdjątko mojej MS:
Hahah XD Rządzę :p Baaju <33

30 komentarzy:

  1. wyglądasz jak wiedzma

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo osób szuka takich co mogą pisać posty i znają hasło na blog,to ja mogę być kimś takim?

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie szukam osób na moją netową stronę o Msp;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie! Nazywam się: Czarna090Wdowa

      Usuń
    2. chętnie nazywam się na msp zuzannadelura

      Usuń
  5. jaki macie loginy ja OlusiaT

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszać MeXLove (to ja :*) oglądać filmy jeśli chcecie polecam :* buziaczki (PS. Pomagam każdemu :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... Dobre sposoby :)
    Ja jestem Kotka552
    Mam swojego bloga ;)
    Bardzo proszę o pomoc w
    Levelku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomagam w levelku ;D Wystarczy napisać a obejżę filmy, arty, looki itp ;3 Jestem Karolina00998

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za pomoc mój login to Bety!2266

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mój profilek lulu 1234567890 12 lvl :( pomóżcie :333

    OdpowiedzUsuń
  11. I dlatego jestem sławna jestem AdiAda

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam PISZĄCEGO posty! TrafionaBlondyna (bez spacji) - do 15 levelka niewiele obejrzyjcie filmy , są nawet seczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej POMOCNY post!! apraszajcie Astri2003 mam mało ciuchów ;/ alebedzie vip:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Post skopiowany od Lizi Grove! Link: doma-lizi-msp.blogspot.com. Ona się natrudziła, a ty tylko KOPIUJESZ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszać na msp jestem masterlaska123 i mam 9 lvl

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze o pomoc VICTORIA@20

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAPRASZAC OdLoToWa 18 10 lev 11 niedlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ja mam lvl 17 niedługo 18 jestem cukiereczek xd << zapraszać mnie daje prezenty z listy i dużo grafów sorka za reklamę nie chciałam XD i mam 750 znaj teraz dziękuje i jeszcze przepraszam za REKLAMĘ ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć! Mam jedno pytanko. Nie poszukujecie przypadkiem kogoś do pomocy nad blogiem? Jeśli tak to się zgłaszam. Nick na msp: Emilia12362

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do bloga Cukiereczek xd << 24 lał ;33

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na moje MSP nazwa - mateuszadamus

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zrobiłam arta, który ma ponad 3000 lovków. Od razu stałam się popularna, choć nigdy nie miałam vipa.

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na mojego bloga https://queenartlife.blogspot.com/ myśle że jest tam wiele dobrych porad

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie moja nazwa na MSP 1ariana1112

    OdpowiedzUsuń