Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 4 maja 2012

Dlaczego nikt nie pisze? - info.

Ostatnio, jak pewnie widzicie - prawie nikt z nas nie pisze na blogu. Nie warto juz go nie odwiedzać, to przecież tylko chwilowe. Staramy się to naprawić. A więc oto wytłumaczenie, dlaczego nikt prawie nie pisze:
Ada=)  - Wiadomo, bo odeszła. Ale mam wiadomość, że pisze posta powracalnego!
Mądra blondynka - Ada mi mówiła, że podobno nie gra już w msp. Nie wiem, czy to prawda.
Ja - Staram się pisać , jeśli tylko mogę. Ale 1 - Komp mi się trochę psuje, a 2 - nie ma o czym pisać.
Mateusz - Zajęty z powodu jakiś ważnych testów.
Dziunia - Ona nie umie dobrze jeszcze obsługiwać bloggera i pewnie też nie ma tematu do pisania.
Emolus - To samo co Mati.

Tak więc wszystkie rzeczy się razem skumulowały i ten blog  przestaje po woli istnieć. Jednak dzisiaj idę do dziuni poduczyć ją bloggerowego facha, Ada wraca do bloga, być może dziś naprawią mi kompa, a reszta spraw pewnie sama się rozwiąże.  Pzdr i przepraszamy.

3 komentarze: