Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 4 lipca 2012

Co do kurwy?!

No dobra, może na początku się wywyższałam itd, ale ja nie robiłam z niego światowej sławy strony, on po prostu jest/był sławny! Piszę, to, co jest. A czemu zapomniałam o blondynce? Bo kurwa ten temat doprowadzał mnie do płaczu i smutku, więc chciałam się pozbierać ! "Czasami tworzyłaś posty, które mogły innych obrazić?" No kurwa skąd mogłam wiedzieć? A po drugie , czasami też tworzyłyście takie posty, no do cholery! Jak niby zniszczyłam bloga? "Próbowałaś mnie oczernić" ? Wtedy w tej sprawie ze zmianami na blogu? Bo nikt inny nie mógł tego zrobić ! Dalsza część posta o popierdolonym apelu jest w pewnym sensie miła, więc nie komentuje. Kazania blondi również nie skomentuje. Tak, wiem, jak się cieszycie , że to już koniec jebanego posta Agaty. Nara, życzę pogodzenia sporów na blogu.

10 komentarzy:

  1. Bez urazy ale... nie jesteś za młoda ,by pisać takie słowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda te twoje popieprzone posty o fanach nie przyniosły ci sławy, teraz się wszystkiego wypierasz. Zresztą jak zawsze -.- Wasz blog nie jest aż tak sławny ale żeczywiście ty z niego robisz światowej sławy blog. Ach no i ile ty tam masz lat, 8? To chyba troche za mało na używanie takich tekstów jak "kurwa" nie żeby coś ale wydaje mi się, że to jeszcze nie ten wiek :) Bez Urazy. Strzelam wszystko co do głowy mi przyjdzie.
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dzieci jak ty powinny mieć odłączony internet.
    I nie używaj takich słów, bo to nie ten poziom:)

    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sobie mówisz? A ty jakbyś się zachowała na moim miejscu? Co ?

      Usuń
    2. Wybaczcie, że się wtrącę. Nie gram już na MSP, ale czasami tutaj wchodzę. ^^
      No cóż. Nie wiem jak ty, ale ja bym się nie posuwała do karygodnych posunięć.
      Ja bym przyjęła wszystko do wiadomości i się powstrzymała od "kurwowania", które ma swe granice. ^^
      Smutek? Łzy? Na pewno tak tragicznie nie było. Nikt nie ubolewa nad jedną dupną osóbką. ^^
      Kiedy kogoś uraziłam? Nie wątpię w to, lecz na pewno nie obrażałam kogoś, kto męczył tylko mnie. Obraziłam jedynie tego uprzedmiotowiającego kobiety dupka. ^^
      Jestem filozofem, więc lubię kazania. :3
      Przeklinanie nie musiało być w tym poście wymuszane. Gdybyś wulgaryzmy użyła odpowiednio, nikt nie miałby ci tego za złe. :]
      Odmeldowuje się.
      Popierdolona, gówniana Julcia. ^^

      Usuń
  4. Przeklinanie ma swoje granice.
    Nie tutaj rzucanie kurwami, kochanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. yyyeeee nic nie zrozumiałam

    OdpowiedzUsuń
  6. kto się wywyszał zostanie poniżony a kto się poniżał zostanie powyszony

    OdpowiedzUsuń