Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 3 lipca 2012

WTF?

Szema ;3 Dzisiaj byłam na mieście i spotkałam jedną osobę z naszej załogi bloga. Spotkałam dziunię grającą w nyan cata. Macie jej zacne zdjątko ^^ Robiłam z daleka, tylko przybliżyłam, jbc.
Ta,dzwoniłam do niej na skypie i się pytałam w co gra i po co tam była.Odpowiedziała mi że grała w nyan cata.A była z koleżanką po ciuchy tylko że musiała na nią czekać bo poszła po buty a dziunia nie chciała iść.
Jak byśmy spojrzeli na dół, to tam leży z 6 torb xd.A ja po co tam byłam?Po to bo moja mama poszła do fryzjera i musiałam na nią czekać. Okej, to na tyle. A, i jeszcze jedno : będziemy wrzucać dużo zdjęć razem, a dziunia nie wchodzi bo przez 2 tygodnie nie będzie mieć neta. Oki, narka :**

2 komentarze:

  1. Jak bym cię widziała to bym pomachała ^^A przy okazji usuń tatę ze skeypa :)

    OdpowiedzUsuń