Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 1 lipca 2012

Modom już naprawdę się nudzi?

Jeszcze niedawno, chociaż już blokowali za nic , było jeszcze na msp nawet spk. Nie blokowali niewinnych słów, a na zrobienie rzeczy "niedozwolonych" były jeszcze jakieś sposoby, żeby uniknąć blocka czy ostrzeżeń. Teraz już przesadzają , i to ostro. Gwiazdkuje słowo "pośród", Ada dostała ostrzeżenie za powiedzenie: "pierwsza gimnazjum", słowo "nikodem" uznali za podawanie hasła... dużo by wymieniać.

Co się z tym wszystkim stało ? I to jeszcze na wakacje? Kiedy zaczną się prawdziwe imprezy ? Nie za bardzo wiadomo. Coś nie za bardzo mi się wydaję, że będą to fajne MSP-owe wakacje. Ale cóż, zobaczymy.

A ja tak sobie ostatnio marzę, żeby ktoś z naszego bloga w jakiejś sprawie przyjeżdżał do mojego miasta (Elbląg) i żebyśmy się spotkali w realu :8 Spotkania nie bałabym się wgl, chociaż tak ogólnie jestem przeciw spotkaniami  ludźmi w necie xd Chciałabym się dowiedzieć, milordy blogowe , w jakim mieście mieszkacie.
I czy nie wybieracie się przypadkiem do Elbląga ; d Napiszecie na maila? Pliska. Bo w razie spotkania mam do towarzystwa całą paczkę z msp, (w tym dziunię ! ) która bez problemu też by mogła przyjść. Ale to marzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz