Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 27 maja 2012

Ryj :O

Muza do posta
Hej chcę wam pokazać kilka zdjęć ze swoim ryjkiem c:!A więc tak IcyAgata była też u mnie
i właśnie ona robiła zdjęcia,ja tylko 1 :O.Ok podam wam tytuły a potem je pokaże
1.Mydełko z krainy fack'a
2.Me gusta koturny mamy i balonik
3.Co ja pacze!
4.IcyAgata w szpilach mojej mamy :D

Ok teraz podaje zdjątka :O
'

1.Moja tepetka na laptopie,co ja pacze!

2.Moje kochane mydełko fack'a :P.Nie paczeć na lalki i te gówna!!
3.Me gusta nareszcie koturny i balonik!I nie paczeć na moje rzeczy tylko paczeć na mnie!
4.Agata w szpilach mojej mamy xd.Dobrze,że na chacie nie było mamy c:



Ok to na tyle!Nie piszcie że jestem młoda bo się wkr!Ok dziki za uwagę nara!

Dziunia pozdrawia c:

3 komentarze:

  1. Ja mam 12 lat więc też jestem młoda xd
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 10 lat i wiem że jestem na 100% ładniejsza od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak jakieś popierdolone dziecko. Takimi butami nie masz co się chwalić są CHUJOWE. No sorry ale kto teraz takie nosi? NO właśnie nikt. I z resztą jak ty wyglądasz? KURWA co to za ryj. Nawet szczury mają lepsze ryje niż ty. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam Suka Sandra :*

    OdpowiedzUsuń