Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 3 maja 2012

Nie można tego nazwać!!

Muza do posta:
Siemka słuchajcie ten blog przestaje istnieć!!Morze dla tego że co niektórym się nie chce pisać!?
Morze myślą:O nowy konek pewnie Agata lub Blondyna go wsadzą (Bez urazy że nie dopisałam wszystkich).
Więc ludzie zastanówcie się do choler!Czy ten blog ma jeszcze istnieć czy kufa nie!Już od kilku tygodni nie ma nowych postów!Były już 2 konki!Ja nie umiem montować tak postów ale inni by mogli mnie nauczyć tak montować ale sami też by mogli zrobić post!Czy ten blog ma dalej istnieć,to zależy od właścicieli!
Dzięki za uwagę!Pozdrawiam Dziunia :)

1 komentarz:

  1. Zgadzam się. Mi się trochę komp psuje, więc nie mam za bardzo kiedy pisać. Ale co z innymi? Ja mogę cię troszkę poduczyć pisania takich postów, jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń