Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 27 maja 2012

Więcej o mnie..

Mądra blondynka zawsze wszędzie pisała, że to ona jest małym dzieckiem, że nie jest w tym ogarnięta. Ale ona ma..11 lat! (zaraz , zaraz..coś mi się kojarzy z moją kuzynką...*uu* ale nie, to nie może być ona.. ) Ja..uwaga..uwaga..mam 9 lat! :S Tak,tak..rocznik 2002..no serio kurde . ! Myślicie że kłamie? Może się tak zdawać, bo umiem więcej od blondi, ale tak na serio jest. Umiem na kompie więcej od mojego taty :) Czytam komixxy, mam bloga..wiem, jestem unikatowym dzieckiem xD Myślałam nie dawno nad założeniem bloga o realnym życiu, bo w końcu nie ma takiej drugiej os :P Tak,tak..dziwnie się czujecie, czytając moje porady, będąc fankami/fanami moich postów. Niedługo zrobię swoje zdjęcie w realu z karteczką "I am IcyAgata" (xD) i wszystko się w końcu rozwiąże!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz