Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 16 maja 2012

Hah ;3

No więc nie chce mi się tłumaczyć dlaczego , ale msp mam takie rozciągnięte i MS lolowato tak wyglądają ;P Tu macie zdjątko mła:
Ołł xdd Muszę schudnąć xd I wy też :D A dla ciekawskich - Nie było mnie wgl dlatego, że znowu zaczął psuć mi się komp. Ale teraz mam 2 systemy - (z tym związana jest dłuuuuga historia) Windows 7 32 bity, i Windows 7 64 bity. Narazie 64 bit chodzi normalnie i na nim siedzę, tylko coś mi się pierdzieli z aero i nie mogę go włączyć . Me gusta ;P W panelu sterowania mam zainstalowanych 5 programów ; P Bo system zainstalowany wczoraj.Noi właśnie w 64 bitach mam rozciągnięte msp, ale kit.Chcecie dowiedzieć się więcej, komputerowe maniaki? Chcecie screeny? Zapraszajcie mnie na skypie: agata.falkowska3. (bez kropki)

PS. Da mi ktoś właściciela na czacie? Bo narazie jestem gościem -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz