Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 25 maja 2012

Msp-owe euro - wyobrażenia.

Dzisiaj na forum trafiłam na temat z pomysłem, żebyśmy wszyscy na euro na msp ubrali się na biało - czerwono. I tak zaczęłam sobie wyobrażać , jak euro będzie wyglądać na msp. Wszyscy na biało - czerwono, ctr dopingujące polakom, na forum dopingi i rozmowy o euro , koneq o euro itd. 8 czerwca będzie niezwykłym dniem. A wy co o nim myślicie? Ja myślę, że pomysł w ubieranie się w kolory narodowe jest zayebiaszczy xd Jak już mam strój na liście, oto ona:
Przedstawię wam jeszcze kilka propozycji:
nr.1 - Lekko w stylu czirliderki. Niestety niektóre rzeczy są vip. Ale same stroje nie dla vipów też były by niesprawiedliwe.
nr.2 - coś dla wielbicieli sportu. Jednak stylu dodaje duża, wzracająca uwagę na twarz kokarda i bluza w modny wzór - panterkę. Do tego typowe trampki i fryzura, która nie pozwoli nam się spocić na szyi . Sport i moda modnie się łączą!
nr 3 - Jeśli nie chcecie być cali biało- czerwoni, spodoba wam się propozycja 3. Czarne paznokcie i spodenki ładnie wyglądają z resztą , a kolory narodowe dalej się zachowują.

Możecie wykorzystać te propozycje do stworzenia swoich strojów . Jeśli nie umiecie stworzyć własnego stroju na euro, piszcie mi na maila na msp swoje wymagania, ja mogę wam je zaprojektować i opublikować na blogu. Stroje będą publikowane w tej notce, będę ją uzupełniać.

                                                      Zaprojektowane stroje:





A tak na marginesie, to jakie macie plany na euro w realu? Kibicujecie w domu, jedziecie na mecz, w strefie kibica, czy jak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz