Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 26 kwietnia 2012

Mua rocznica ; ) / Ciekawostka !

Tak więc wczoraj była rocznica mojej ms. Ale nie chce mi się gadać, dlaczego uroczyście nie mogłam jej obchodzić. Tak więc uznajmy, że ta rocznica jest dzisiaj. Była mała impreza, ale nie wiem czemu , dziuni nie było wtedy na kompie i pewnie dlatego impreza niezbyt się rozkręciła. Ale mam tradycję robić zdjęcia i dlatego tam je też zrobiłam. Oto one:
Takie tam na początek imprezy ; D Zaczynało się już mówienie wszystkiego co się da XD Nie mam zdjęcia, ale później było też: "placki!","kiełbasa!","dżemor!" , a na końcu.. to na następnym zdjęciu.
XDDD Mam to po dziuni, jkc ; )
To też część żarciowej wyzywanki ;P Ja powiedziałam : "SKITLESY!" A tamta mówi, że je właśnie je. No to ja do niej: "Dasz jednego?". Odmówiła. I to moja reakcja..
Hahah ; P Jak ja uwielbiam tą animkę..
Druga część akcji z poprzedniego zdjęcia ;d Ta mówi , że mi grafa nie da (opamiętasz się milordzie, jak się spotkamy! XD) no to robię , jak mówiłam.
Forever alone.. ; P Wszyscy se poszli, to ja na maksa przeróbkę nossa,nossa zjedz se kabanosa i jadę z tym koksem! Jbc, chodzi o piosenkę z mojego poprzedniego posta.
eee.. forever alone cz .2 ; D

Teraz o prezentach, które dostałam ; ) Właściwie prezenty dostałam tylko od dziuni (mojej loffanej <33) , noi pokażę jakie -
1. Czarna bluzka z serduszkami:
2.  biały kwiatek do włosów (unikat):
Niezmiernie dziękuję ci za serce, dziunia :* Jeśli potrzebujesz pomocy przy zbieraniu na rzeczy z listy, zgłoś się do mnie :) Kupię ci coś w miarę możliwości.

------------------------------------------------------

Temat number 2. Gdzieś ostatnio podsłuchałam, że jak wprowadzą te nowe levele, to każdemu podwyższą level o 1! Nie wiem, czy to plotka, czy prawda. Porozmawiała bym z duńczykami, czy też tak mieli, ale narazie nie chce mi się bawić z tłumaczem google, żeby się z nimi dogadać. Może jutro to zrobię. Ok, to bay :* Jak uda mi się z duńczykami dogadać, to napiszę co i jak. Bay ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz