Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 26 stycznia 2012

Aj em nowa na blogu XD

Siemano goście , gostki i gościówy ! Z tej strony IcyAgata. Od teraz będę tu pisać razem z innymi MS (Jak one się tam nazywają? :d) . Troszkę o mnie? No to macie - W realu jestem Agata (ale nie mówcie na mnie imieniem) i mam ...uwaga! (!!!) 9 lat x.x Tylko proszę bez wyśmiewania..jestem taka jak wy..to znaczy próbuję. Szpoko bo aj em maniak komputerowy ^^ To może o MSP - Jak się domyśliliście jestem tam IcyAgata. Ale nie zapraszać bo nie mam miejsca!! Mam 8 lvl i nigdy nie byłam i raczej nie będę vipem..eh..dobra, trochę się rozpisałam..macie na koniec sweet fotkę mojej moviestar i spadam.

1 komentarz:

  1. Witam na naszym skromnym blogu : )
    Jak widac kilka osób dołączyło do naszej blogowej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń