Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 26 stycznia 2012

Nowy konkurs xD

Siemankoo < 3 xD ( Ostatnio lubię pisać < 3 O.O )
Dzisiaj jak zwykle w środe wszedł nowy konek :D
Pt. "Przygoda w Dżungli" (Ja wolę mówic Dżangyl xD )
Nwm. czemu kojarzy mi się z Indiana Jonesem  O.o
Na początku myślałam że nudnyy ;//
Ale teraz ... Nawet spox :)
Zestawy nawet tanie i ładne :
Tu taka bardziej wojowniczka : D

A tu coś w stylu naukowca ^,^
Fajne ? : P
A tu naj 2 animyy xD
KUFF JA TO CHCE ! X-O
Boska animka prawie jak Tomb Raider < 33
Czemu ie jestem VIP !? xD
Strzeżcie się kartony x-o
Mam sposób na potwory pod łóżkiem xD
Supcioo animy : >>
Nawet fajny konek : D
To na tyle *_*
Pa pa : - ]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz