Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 27 stycznia 2012

Jak dodać muzę na blogu ?

Powiem na prośbę kogoś jak dodać muzę na blog : )
( Wszystkie informacje posiadam z blogu http://star-poli.blogspot.com/ proszę mnie nie oskarżać o kopiowanie
Serdecznie zapraszam na tego bloga : ) Jest świetny : ) I oczywiście postaram się sama to wyjaśnić :p )

1.Wchodzimy na  stronę.
2.Wybieramy kolor naszego odtwarzacza.
3.Klikamy Edit Playlist.
4.Wchodzimy na Youtube.com i kopiujemy link piosenki którą chcemy mieć na playliście i wklejamy po lewej  
a jej nazwę po prawej.
5*.Jeśli chcemy by nasza Playlista odtwarzała się od razu po wejściu na blog klikamy Configure Settings i
w Autostarcie klikamy YES.
6.Kiedy skończymy klikamy przycisk DONE i kopiujemy kod HTML.

7.Potem otwieramy nasz blog i wchodzimy w "projekt".
8.Klikamy "dodaj gadżet" i zjeżdżamy w dół aż nie pojawi nam się HTML/JavaScript.
9.Po wejściu w HTML kopiujemy kod naszej playlisty.
10.Jak już to zrobimy klikamy "zapisz"
Bravo ! I masz już na swoim blogu muzyczke : )
Mam nadzieję że pomogłam : )
To na tyle : )
Jeśli macie prośbę jaki poradnik wstawić na naszego bloga piszcie do mnie na email na msp :d
Do zobaczonka :)




2 komentarze:

  1. Baardzo dziekuje dodałam dzięki tobie to do mojego bloga tuitam-realblog.blogspot.com thx!
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie jest ten projekt ?

    OdpowiedzUsuń