Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 19 stycznia 2012

Nowy konkurs + zeestaw ! >.< xD

Konicziła xD
Czy jak to taam xD
Nie znam chińskiego .. Czy to po japońsku ? Zresztą xD
Czemu takie dziwne języki ? Bo nowy konek tooo ....
Chwilka jeszcze .. xD
Oto on :

China Town ! ( Ja lubię pisać z błędami więc dla mnie Czajna Tołn xD )
Nawet może być ciekawie 8) .
A tu specjalnie dla nie VIP zestaw :
Haajaa ! xD
Nawet fajne są new animki pokaże wam 3 najfajniejsze wg. mnie :) :
Zaa Narniee ! x-o xD
Ale nadal czekam na anime gdzie mogłabym powiedzieć : KRZESŁEM GO ! KRZESŁEM !XD
Ja nadal jestem głodny student 8) xD

Ten łepek jest Słyyt xD
To na tyle o nowym konkuu 8)
To sajonara xD ( Yyy po jakim to ? xD )

3 komentarze: