Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Zdjątka

Dzisiaj u Aga59 razem z SweetTiną robili zdjęcia na blogi :D
A ja się potem dołączyłam xD
Oczywiście za pozwoleniem :}
Była spoczko impreza :
Na samym początku nudaa :'(
Ale jak to się mówi "Cicha woda brzegi rwie".

A tu przyszedł .... Marian xF
Pamyslałam sb. " Na 100% Marian imprezke rozkręci 8) xD"

Yyy dobra bez komenta xD
Albo jednak z komentem D
Nie mogłam się powstrzymać od napisania tego ;F
Dziadzio zapuścił grzywe Alleluja xD
Szekszi wąsy ;] x D
(Czy ja mam zwidy czy marian jest w pozycji smrodowo-obronnej ? O.o xD )
  
Tu misiało być coś o Transformersach 8) xD
Megsia To Ja ! xD
Amas mija mamamam xD
I ♥ Ten Rytmik xD
Tu jak widać Koxowska ciuchcia 80
Szekszi ciuchcia 9.9 xD
"Jedzie pociąg z daleka
Na nikogo nie czeka 
Konduktorze łaskawy
Zabierz nas do ...."
Tu wstaw własny tekst xD 
Do góry jest maine xD

Sie wieee xD
Oł noł a ja biletu nie miałam :x
NA KONDUKTORA X-O XD

Impreza była fajna 80
Mi sie podobało.:D
To na tyle pa pa : >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz