Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 31 stycznia 2012

Sklepik ^^

Postanowiłam zrobić sklepik. Później będzie stronka "Sklepik IcyAgaty" , ale bym musiała poprosić blondynę o admina a jej narazie nie ma, więc najpierw zrobię tu :) Oto produkty:
Nagłówek
Wyślij mi wiadomość na agata100@onet.eu z tematem "Produkt 1" i treścią:
- adres bloga
- Jaki tekst ma być na nagłówku i kolor
- Jeżeli na nagłówku mają być konkretne moviestar, wymień je
- Możesz także indywidualne poprosić o kolory nagłówka, to co ma się na nim dziać itd.
Osoby , które mają być na nagłówku muszą zaprosić mnie do znajomych.
Cena: 7 grafów
Zdjęcie z przyjaciółką
Wysyłasz wiadomość na agata100@onet.eu z tematem "Produkt 2" i treścią:
- Kto ma być na zdjęciu (max 4 osoby)
- Czy mają być efekty kolorów (jak na przykładzie) i jeżeli tak to z czym związane
- Kolor i treść napisu pod obrazkiem
Osoby , które chcą być na zdjęciu muszą zaprosić mnie do znajomych.

Cena - 3 filmy lub 5 grafów








Avatar z moviestar
Wysyłasz wiadomość na agata100@onet.eu z tematem "Produkt 3" i treścią:
 - Kto ma być na avatarze
- Jaką masz mieć pozę
- W jakim temacie masz być ubrany/a
Zaproś mnie do znajomych i czekaj na przysłanie ci zamówienia.
Cena - 2 grafy lub 1 film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz