Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 10 stycznia 2012

Okii no to jedziemyy x D .

Ymm .. No to siemanko ; d. Postanowiłam założyć bloga o MSP ale jeszcze wszystkiego nie ogarniam x dd
No to : Go Go Power Rangers  ! x D
Będę tu zapisywać nowości itp. ^.^
Mam nadzieję że blog "ujdzie" jakoś hah ;D Będę dbała o blogo jako zwę się Juliaa ;]
A co do MovieStarPlanet to mój nick nazywa się Mądra Blondynkaa .. ! x D
Dzisiaj kupiłam Vip dopiero więc spoko ^,^
To na tyle mojej pierwszej notyy Haa Iaa ! x D
                                                                      P.s Muszę to dopisać nie powstrzymam się "Lubie Placki" xD

1 komentarz:

  1. Fajne^^ jak coś na Msp jestem Cloudes Sunny xD tak wiem dziwny nick

    OdpowiedzUsuń