Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 28 stycznia 2012

Kim mogę być w filmie?

Jak w temacie. Nudzi mi się, więc wymyśliłam, żeby pokazać wam przykłady kompletów strojów i animek pasujących do jakiś postaci, żebym mogła być tym kimś w filmie. Więc tak:

nr.1 - Mama. W filmie mogę być po prostu mamą, zwykłą mamą. Wredną, miłą - to zależy od filmu, ale akcesoria mamy mam .
nr.2 - Wróżka/czarodziejka. Dobra wróżka przybyła z magicznej krainy na ziemię, by pomóc ci w problemie... jeżeli masz taki film, nie martw się , czy znajdziesz kogoś z animacjami i ciuchami wróżki. Mogę być nią ja.
nr.3 - Po prostu zwykła nastolatka. Zwykle główną bohaterką, czy nie główną jest nastolatka. Jeżeli brak ci już MS, które miały by fajne ciuchy nastolatki, i jednocześnie ciuchy czy animacje potrzebne w trakcie filmu? Wybierz mnie! Mam pełno kompletów nastolatki, możesz je łączyć jak tylko chcesz. Dodatkowo - Komplet zimowych ubrań, 2 eleganckie sukienki i eleganckie dodatki, oraz 3 pary włosów pasujących do nich, 2 stroje kąpielowe, 3 galowe bluzki, jedne galowe spodnie, oraz eleganckie dodatki. Komplet do spania, sexi sukienki i inne..Na pewno ci się przydam!
nr.4 - żołnierka.

Nie mam więcej pomysłów x.x Niech będą jakieś nowe rzeczy do omówienia na msp ..! Eh.. Chyba będę musiała wsiąść się za instrukcje i porady, bo nie zapowiadają się nowe tematy.. ;(

1 komentarz: