Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 1 kwietnia 2012

The best rozmowa ^^

Przed chwilą prowadziłam the best rozmówkę z pewną osóbką, nie zdradzę jaką . Przynieście dużą pakę popcornu i lepiej odsuńcie się od monitora, bo niektóre teksty są tak powalające, że możecie tym popcornem swój ukochany monitorek opluć : C A więc oto składka screenów z poczty (choć rozmowa była na czacie):
PS. Pamiętajcie, że niebieski to jej tekst, a fioletowy - mój!
Może nie wszystkie momenty są śmieszne. Pewnie znajdą się tacy co przeczytają na wyrywki a potem napiszą głupie komentarze -,- Ale cóż, sama natura : D
 Tak więc chciałabym też podziękować za zainteresowanie moim poprzednim postem :)) Znalazło się tam aż 8 komentarzy w ciągu kilkunastu godzin! Nic oczywiście nie przebije mojego posta do blondynki, że chce się usunąć, bo tam w ciągu kilku godzin znalazło się chyba z 14 komci, ale to była inna sprawa. Wracając jeszcze do tych komci: Nie jestem pewna, czy komentarze: "świetny żart" też nie są żartem, ale kit z tym ; P Aha, i przyznać mi sie w komciach, jak na spowiedzi XD : Kto dał się na tamten post nabrać? ^_^
No to bajj, liczę na dużo komci (zawsze na to liczyłam, choć o tym nie pisałam ;d)

4 komentarze:

  1. Myślę, że mało kto, bo ja wcześniej zrobiłam żart;D!
    A komentarze typu ,,świetny żart`` mogą byc ironiczne;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczyłam bl♥ga my koffamy msp i tam tylko jakiś bez sensu temat :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubie takich osób które piszą jakieś głupoty i wogle do mnie takie osoby często piszą mam 17 lvl to jest raczej normalne jak wejdzie się do jakiegoś czatu to ma się jakieś 10 zaproszeń do znaj i 20 wiadomości typu chcesz vip lub dasz prezent itp

    OdpowiedzUsuń