Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 5 kwietnia 2012

Wiecie co!?

Kurfa! Nikt na tym blogu się dogadać prawie nie umie! Jak już to dwójkami ale kurde co to da jak tu nas jest 6 czy 7 albo ośmiu? Jprdl.! Przepraszam za słownictwo ale jestem tak wkur...zona! Oraz smutna ;(


Dobra! Przez ten blog mam już apopleksję jakąś! Dzisiaj srutututu wchodzę na bloga a tutaj co widzę na chacie? Mateusz i Agata banują, odbierają moda itp. użytkownika o nazwie "Ada=)" bo myślą że to jakiś gracz podszywający się pod prawdziwą Adę! No to ja kurde wparowuję tam i mówię co tutaj się kurfa dzieje!? Oni mówią że to jakiś kłamca, a to prawdziwa Ada! Nawet jej kurde uwierzyć nie mogli!? Potem była chwila normy, a potem wszyscy zaczynają ekhm... brzydko mówić DLA ŻARTÓW! Niestety Mateusz "trochę" przesadzał i nagle wszyscy byliśmy zbulwersowani! Nawet groziłam banami \_/! Potem zaczęła się jakaś kłótnia Ady i Agaty, lecz musiałam iść do fryzjera... Przychodzę kurfa i co widzę? Post pożegnalny Ady!
Ado moja kochana! Nie możesz! Wiesz że sama nie dam rady! Musisz tu być! Wiesz o sprawach o których innym nie mówiłam i nie zamierzam! ;( Proszę!

Jestem przyzwyczajona do wkur.zania się przez ten blog ale to już przesada! Ostatnio kompletna! Od zawsze tak było! Niby z wyglądu wesoły blog ale w środku kurfa jakaś 3wojna światowa z wieloma Hitlerami! MAM DOŚĆ ! Ale go nie opuszczę!

Musiałam wreszcie powiedzieć jakąś prawdę kurde! Nie będę was okłamywać! Już mam dość zgrywania "Szczęśliwej rodzinki"! Wybaczcie... I do widzenia.

2 komentarze: