Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 1 kwietnia 2012

Jajka - o co biega?

Muza do posta:

Witajcież :D Więc, wielu z was zadaje sobie pytanie o co chodzi z tym zamieszaniem z jajkami. Co to jest? Chodzi o takie jajka dekoracyjne z okazji Wielkanocy, które trzeba poszukać na MSP : ) Powiem wam gdzie je mozna znaleźć itd. xd



Jak widzimy na MSP można znaleźć 5 takich to jajeczek. Tylko teraz nasuwa się pytanie gdzie je znaleźć? Otóż są one w sklepie z meblami i sklepie z zwierzętami. Nie ma ich na 1 stronie więc musimy ich oczywiście przeszukać buszując po sklepach ;d.
Co one dają?
Sama nie wiem. xD Wiem jedynie że są dość ładną dekoracją :8 Lecz kto wie co się stanie po Wielkanocy ;d  Może wyklują się niespodzianki? xd Możemy je kupić za 50 s.c :D

Jajeczka :




Nie mogłam więcej znaleźć :( Wybaczcie :/ Ale pokazałam gdzie znajdziemy te 4 jajka ;D Według mnie ciekawe nawet :} Ale oszczędzam i nie kupie :{ Mam tylko 1 :/ Ale to co ;]
Mam nadzieję że każdy już wie o co biega ;D Krótki pościk ;D Wybaczcie że mało piszę :   . Po prostu nie mam czasu ;D Ale pewno wam to nie przeszkadza. Nikomu nigdy nie byłam wielce potrzebna ... to pa.



3 komentarze:

  1. Hej a wiesz gdzie jest 5 jajko? kupiłam tylko 4 i chcę 5 starczy mi ale gdzie one?? powiesz na msp nazywam sie andzelika3-.

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyliłaś sie przy jednym jajku ono nie jest w tej przegrudce z radiem tylko z gitarą bo szukałam

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie jest ta gitara? O.o

    OdpowiedzUsuń