Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 17 kwietnia 2012

Zmiany../ Nagle wszyscy w ciąży?!

Ah... przyznacie mi pewnie rację, że powoli każdy ma już dość wielkanocnego tła, prawda? Jak również tych wszystkich jajek w mieście filmów.. wgl wielkanocnego wyglądu MSP.
  Na szczęście Wielkanoc mamy już dawno za sobą, więc to oznacza koniec wielkanocnego zamieszania - nasze fioletowe , proste i ładne podstawowe tło zawitało nas dzisiaj. Pewnie każdy z was je pamięta doskonale , ale dam jeszcze fotkę:
Kasy mam nie za dużo, ale zamazałam, bo pewnie kilka osób i tak by się doczepiło , żeby im coś kupić.

No to nie za bardzo się rozgadałam. Ale jak można o takim kurduplu za przeproszeniem się rozgadać?! XD Na koniec dam jeszcze małą ankietę na temat tła na msp:
Ankieta - KLIK!
---------------------------------------------------------

Teraz drugi temat tej notki. Ktoś, kto czytał wczoraj wieczorem forum (a napewno dużo takich było ; P ) , za pewne wie o tak zwanej "modzie na ciąże". Otóż wczoraj na forum powstała masa tematów o tym, że ktoś jest w ciąży lub ktoś ma film z nią związany. Jak większość normalnych MSP-owiczów nie byłam z tego zadowolona. Ja - jak z resztą większość z was nie wierzyłam w ani jeden taki temat.
 Sławny np był temat 11 letniej Julii, która podobno była w ciąży. Wierzyć? NIE! Mało kto wgl ma w tym wieku miesiączkę. Dodatkowo nasza Julka rzuciła masę innych kłamstw - nie potrafiła nawet odpowiedzieć na pytanie, co pojawiło się na teście ciążowym. Twierdzi też , że ojciec dziecka ma 11 lat - no to już lekka przesada!
 Hormony płciowe mężczyzn rozwijają się dużo później niż kobiet, więc skoro rzadko kobieta ma miesiączkę przy 11 latach, to co dopiero z mężczyznami!
  Sory za poruszanie takich trochę intymnych tematów , ale musiałam wyjaśnić tą sprawę. Teraz już muszę kończyć, bay ; *

2 komentarze:

  1. Jeśli sondę robiłaś sama to mam jedno ale - zapomniałaś o Halloween'owyn, a to własnie ono jest moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć przepraszam, mam też swoje jeszcze jedne ale, więc zrobię nową sondę i podmienię link :) I dzięx za przypomnienie.

      Usuń