Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 6 kwietnia 2012

Ktoś se jajca robi?!

Brzydkie żółte tło nagłówka i posta, ankiety przeciw mnie,tytuły zakładek nie do przeczytania, wyszukiwarka pod postami, tam samo z napisem powitalnym. Kto sobie jajca robi?! W dodatku  nic nie mogę z tym zrobić, bo ktoś taki mądry że usunął mnie z adminów bez żadnego powodu -,- Jeśli dobrze pamiętam, adminami są: Blondi, Emolus, Ada, Dziunia. Więc to sprawka któregoś z nich. Tak samo jak blondi mam już dość po części tego bloga, szczególnie teraz .  Sprawdzę maila na msp i e-maila. Może tam coś sie znajdzie.

6 komentarzy:

  1. Kto pierwszy czuje od tego zalatuje nie zauważyłaś? Adminem sama jesteś/byłaś więc może to Ty?

    Nie przyznam się kim jestem więc niech będzie po pseudonimie (to nie jest mój nick)

    Inna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest adminem na blogu i nie widziałam żeby kiedykolwiek nim nie była .__________. .

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie,ale ona uwielbia kłamać.

    OdpowiedzUsuń
  4. DOŚĆ KURWA MAĆ!
    CZEMU JAK MNIE NIE MA TO TU JEST JAKAŚ ANARCHIA SIĘ PYTAM!? ZACHOWUJECIE SIĘ JAK NIEDOJRZAŁE MAŁOLATY! Agato może odpowiesz na moje komentarze ? Nigdy nie odpowiadasz jak coś skopiujesz! NIE NAGADUJ NA ADĘ! Ona nigdy nie kłamie! To że macie jakiś spór to mnie mało obchodzi! Przez ciebie odeszła i na pewno ci miło! Wiesz jak tu jest gównianie bez niej!? Dla mnie tak! Przez ciebie na pewno ja i Emolus cierpimy! Jprdl.! Spałam u koleżanki! Jak was zostawię to co? Nagle usunie ktoś blog? Wierze Adzie! Wiesz czemu!? Ona jak coś zrobi przyznaje się nawet jednej osobie! Nie możesz kogoś osądzać jak ci się chce i nagadywać na tą osobę na blogu jak jakaś królewna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy nikt mi już nie chce wierzyć?! Blondi - Nie odpowiadałam, bo nie widziałam. Nie , nie jest mi miło przez odejście Ady. Czemu wszyscy tylko, że ja kłamie? Na tym blogu nie skłamałam nigdy! Skąd ten pomysł? Niby kiedy, co ?! Łyso?! KURWA MAĆ! MAM TEGO SERDECZNIE DOŚĆ! NIKT MNIE TU NIE CHCE? TO SUPER BĘDZIE JAK STĄD ODEJDE.

    OdpowiedzUsuń