Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

niedziela, 1 kwietnia 2012

Odchodzę z bloga :C

Mam już trochę dość tego bloga.. tych wszystkich przygód. Przez niego mam kłopoty w realu.. nie raz mi już powiedziano, że nie potrzebnie coś pisałam.. może najlepiej będzie, jeżeli w ogóle się z nim pożegnam. Mimo, że blondynka już wróciła, cały czas czuję się winna jej odejściu. Chcecie wiedzieć , dlaczego odchodzę? Przygotowałam wam gifa z sytuacjami. Kliknijcie na obrazek , żeby go uruchomić.
Naprawdę, kliknijcie. Jest tam dużo przydatnych informacji! To baj.. : ((

19 komentarzy:

  1. Ja chce zrobic bloga o msp. Czy tobie oddaja na msp jakas "chwale"? Np. Ogladaja filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to można nazwać chwałą , ale coś w tym rodzaju - tak. Przyznam, że mam trochę tych swoich fanów i czasami np. oglądają mi filmy. Miałam też 2 przypadki, gdy dostałam coś z listy od fanów.

      Usuń
    2. Aleź skromna-,-
      Marz tyle fanów, że nie zliczysz.
      STRASZNIE się wywyrzszarz.
      Ja terz dostaję coś od z listy od osób które mnie lubią, ale nie przerzywam.
      I NA 1000000000000000000% nie morzna tego nazwać chwałom.

      Usuń
    3. no , no.. widzę że nasz anonimowy krytyk czego tylko się da znowu sobie przypomniał o naszym blogu. Nie myśl, że zapomniałam o naszej kłótni po odejściu blondi na temat tego, że podobno "robię wszystko , żeby o niej zapomnieć i wymazać ja z tego bloga". Teraz postąpię stanowczo - znowu zaczniesz się wszędzie wtrącać = usuwam twoje komentarze i może coś więcej.

      Usuń
    4. Wybacz, że się wtrącę, ale pod ,,anonimowy`` może kryć się każdy.
      No i osoba, która niestety się nie podpisała, ma nieco racji.
      Jak wcześniej pisałam, NIKT nie dostaje chwały przez bloga;).
      Mam nadzieję, że kłótnie na blogu już ustaną, bo mnie denerwują i zasmucają.

      Usuń
    5. Na tyle głupia nie jestem , żeby o tym nie wiedzieć. Po prostu jakiś czas temu miałam kłótnię z pewnym anonimkiem i miał komentarze podobne do tego. I wybacz takiego najścia , ale czy jeżeli chwały się nie oddaje to co oni mi oddają?

      Usuń
    6. Chwała!? Jprdl... Chwałę można oddawać Bogowi, Królowi itp. a nie przez wpisy na jakimś blogu!

      Usuń
    7. Jak wyżej.
      JRDL-.-
      To ,,oni`` kojarzy mi się z plebsem-,-
      Tak więc dobra.
      Plebs nie okazuje Ci chwały, mało kto ma tak niskie poczucie wartości, bądź głupotę;).
      Po prostu ktoś chce być miły, ale chyba nie powinien, bo widzisz to jako chwałę.____.

      Usuń
    8. Dobra, mam propozycję. Może zostawimy w spokoju te biedne komentarze i skończymy ten temat? Chyba najlepszy sposób.

      Usuń
  2. Świetny żart.
    Najlepsze, że zrobiłaś go jako pierwsza;D
    A, Ania.
    Nikomu nie oddaje się chwały przez bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anie nie ma ŻADNEJ chwały za blog. Ja prowadzę blogi by ludzi informować o rzeczach jakie są na MSP. Ludzie powinni być chwaleni nie za jakieś głupie wpisy na blogu tylko za charakter. Ja robię posty bo to lubie a nie żeby ktoś mi dawał grafy, oglądał filmy itp... Zawsze odmawiam czemuś takiemu...

    OdpowiedzUsuń
  4. A to że czujesz się winna to prawda? Psiapsiółko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę, najgorzej było krótki czas po twoim odejściu, sama napisałaś ctr, że mam lepsze notki. Na szczęście wróciłaś :)

      Usuń
  5. No zobaczyłem gifa.Poker face..

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie kliknełam wiesz a tam chyba piesze ,,Nie odchodze bo mam za dużo fanów i wgl

    OdpowiedzUsuń