Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Kłótnia z Adą skończona ; >

Wreszcie powiedziałyśmy sobie nawzajem przepraszam. Naszą kłótnię uważam za zakończoną. Mam nadzieję, że nikt z was nie będzie mnie już nie znosić (przemawiam do Mądrej Blondynki, która stojąc po stronie Ady w ogóle mi nie wierzyła). Sprawę tego , kto zaprowadził zmiany na blogu narazie zostawiliśmy nie wyjaśnioną, ale zamierzamy za jakiś czas ją wyjaśnić. Nareszcie mogę szczerze powiedzieć : Jesteś moim koffanym pasztetem Ada i masz do bloga wrócić ! -,-  Bo będzie źle. No to pa, idę ją przekonywać :)

13 komentarzy:

  1. Ja po stronie Ady? Kurfa ja jestem bezstronna ! Stałam po stronie faktów ! Czemu mnie na blogu obsmarowujesz?! ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś mi sie nie wydawało. Sama pisałaś do Ady, że będziesz ją bronić. A mnie to tylko wyzywałaś. No to sory memory..

      Usuń
  2. Bo wypisywałaś na Adę takie rzeczy że nie mogę! Stałam po stronie PRAWA . Nie rób ze mnie jakiegoś Hitlera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sory. Pozory czasem mylą, czasami też i moje.

      Usuń
  3. DOŚĆ KURWA MAĆ!
    Nie będę tutaj rozgrzebywać kto ma rację. Agata, to niemiłe.
    ALe Mogłaś źle się poczuć gdy Julia mnie broniłą.
    ALE DO KURWY NĘDZY ZAKONCZMY SPORY!!!
    Przynajmniej do wyjaśnienia się sprawy ze zmianami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałam się kłócić. Jest mi strasznie przykro. Może najlepiej jak znów odejdę? Nikt mnie tu nie chce, a w szczególności 1 os. Przepraszam. Nie wiem za co ale przepraszam za to że chciałam pomóc. Lecz już nie zamierzam zakłócać waszego wspaniałego życia moją osobą. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. KURWA MAĆ, JA CIE CHCE.___.
    I wiesz, ze nie pocieszam ludzi._.
    Twój blog.
    A z tego co widzę, to raczej już nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. I do kurwy nie przepraszaj za coś czego nie zrobiłaś.
    Rozumiem denny nastrój.
    WSTAWAJ!
    Ja Cie potrzebuję;c

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja odejdę.Ja się tu nie liczę.Nara

    OdpowiedzUsuń
  8. Wy nie macie odchodzić. Zostańcie proszę. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ODEJDŹMY i stchórzmy WSZYSCY.
    KURWA WSZYSCY!
    ALBO PO PROSTU OGARNIJMY DUPY-.-

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja ide grać w bombita x-o xDDDDD
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, znowu zaczynamy spory? "A w szczególności 1 os" -że ja? Chyba cię za przeproszeniem pogibało (bez urazy). Jesteś super osóbką!Obiecałaś po odejściu, że więcej tego nie zrobisz i liczę że słowa dotrzymasz. Nie wiem, co mogę jeszcze zrobić by w końcu wbić wam do głowy że jesteście wszyscy ekstra, a to ja jestem niedoróbką w realu i tu. Zrozumcie do kuffa!

    OdpowiedzUsuń