Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 5 kwietnia 2012

Życzonka :)

Hej,hej. Mimo, że Mati napisał w imieniu wszystkich życzonka, chciałabym również dodać coś od siebie ^-^ Smacznego jajka, mokrego lanego poniedziałku itd. Jak zwykle, jak tylko może, moja twórczość się kłania i prosi o udzielenie, więc:

Niech baranek na twym stole się udzieli,
W ten piękny dzień - podczas poniedziałku i niedzieli.
Niech dobrego jajka też nie zabraknie!
Niech suchy wielkanocny poniedziałek pozostanie już tylko w wspomnieniach,
bo pogrążysz się w ten dzień w wielkich wody strumieniach.
Już wesoły zajączek wśród rzeżuszki się buja,
krzycząc szczęśliwie: "Wesołego Alleluja!"

Układanie wierszyków sprawia mi przyjemność, dlatego chce coś na tym zyskać. Potrzebujesz wielkanocnych wierszyków do SMS-ów, e-maili ? Możesz zyskać je u mnie! Napisz mi o tym maila na MSP, a w odpowiedzi uzyskasz wielkanocny wierszyk mojego autorstwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz