Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 6 kwietnia 2012

Nie wytrzymuję.

Odeszłam z bloga, ale wyjaśnię parę spraw.
Jest wiele rzeczy, które wyjaśnię w następnym poście, który zrobię, żebyście nie myśleli że ja cokolwiek zepsułam.
Nie wiem, kto to zrobił.
Może ktoś przypadkiem, a może celowo, nie wypowiadam się.
Ale to dziwne, bo jak byłam na blogu koło 13:30 to normalnie było.
Potem wyszłam do fryzjera i na zakupy.
Wracam, włączam kompa a tu co?
Zniszczony blog, obraźliwa ankieta o Agacie i jej post c:.
Na MSP mam maila od Agaty, że to wszystko moja wina( a mnie wtedy do jasnej cholery nie było-.-)
POdejrzane :>!
Myślę, że to nie Julia, bo zwykle siedzi na MSP i na innych stronach, a jej ostatnie logowanie było o 13:30.
Emolus, nie wiem
Dziunia, nie wiem.
Ale podejrzewam, że zrobiła to Agata, by mnie poniżyć.
Jeszcze pisała o mnie głupoty na czacie blogowym.
Nic jeszcze nie wiem, jak się dowiem to napiszę.
Ktoś z adminów mógł zrobić to przypadkiem, a ankieta... to zostawmy na później, ale od razu mówię: NIE MIAŁAM KIEDY JEJ ZROBIĆ-.-
A potem pozwólcie mi spokojnie odejść.

2 komentarze:

  1. Od razu mówię :od 13.50 do 16 .30 miałem zbiórkę i radę drużyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze ci Ada. Wierze. Ty taka nie jesteś chociaż mi mówisz co innego. Szczerze? Nie poznałam lepszej osoby na MSP. Agata jak ona mogła cię poniżać na chacie!?

    OdpowiedzUsuń