Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 12 kwietnia 2012

Takie moje rysunki w paincie... Nie rżeć xd

Ohayo ♥ Chciałam dzisiaj wam pokazać moje bazgroły z Painta i to zrobię. Napiszę krótko bo nie chcę zasłaniać posta Dziuni o jej odejściu :( 
DZIUNIA!
Może postaraj się jakoś wbijać na msp i na bloga w przerwach od nauki? To chyba najlepszy sposób ;) Proszę nie odchodź :( Może cię zbytnio nie znam ale po niektórych rozmowach uważam że jesteś miła i sympatyczna, a to w ludziach cenie ponad wszystko.  :} Zwracam się do ciebie z prośbą o nie odchodzenie, albo szybki powrót. Życzę powodzenia w nauce i pamiętaj że blog i msp stęsknione będą czekać :)

Tu są te moje bohomazy... niech wam oczy z bólu nie upadną xD Mi się osobiście nie podoba, ale chciałabym prosić o rady. Rysunki w rl. gdzieś tam wstawiałam i były równie nędzne. Oto te w paincie :

To są moje samodzielne.
Lecz tutaj jest jeden wykonany na blogu z 1Raquelle1 :

To na tyle. Bayu ♥ Uważam że nie mam talentu, nawet jak mi będziecie wmawiać że mam.( w co wątpię )

4 komentarze:

  1. Ładne. Ale ja wole te rysowane w realu :) Sama rysuję tym stylem ;) Ale boję się wstawić na mojego bloga...
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
  2. To w paincie? !!!!!
    Chyba sobie zartujesz! !!!
    Cudne !!!!!!

    tu sara7893

    PS. Jestem na tablecie; d

    OdpowiedzUsuń
  3. Chińskie obrazyy, oh no!

    OdpowiedzUsuń