Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 25 kwietnia 2012

Zmiany na duńskim msp!

Dziś i ja sobie dodam muzyczkę do posta ^^

Teraz już naprawdę wydaje mi się, że z moim kompem już wszystko jest ok - więc ogłaszam wielki powrót do bloga! Komp mi chodzi jak talala (przynajmniej dzisiaj) , śmiga jak nie wiem co - wszystko jest już jak wcześniej. Nie chce mi się tłumaczyć, co było chyba przyczyną problemu, ale tego problemu już nie ma i jeszcze raz mówię - wznawiam prowadzenie bloga! 

Teraz już normalny temat. Na duńskim msp są już kolejne zmiany! Widać je już przy ładowaniu się strony. Jest inna czcionka:
Na stronie głównej pojawił się też nowy guziczek. Jest to chyba guzik "pomoc":
Nowy wygląd fame, znaczku sc i przycisk "mój profil" na pasku!
Długo oczekiwana , przewidywalna rzecz - NOWE LEVELE! Teraz jest ich 25. Możemy to sprawdzić w nowym, odmienionym menu po kliknięciu swojego fame:
I nowy, odmieniony profil! UWAGA! Klikając na swoją moviestar możemy się przebrać, ale nie uzyskamy wtedy dostępu do swojego profilu. Możemy uzyskać do niego dostęp klikając: "Mój profil" na pasku. 
I jeszcze nowy wygląd profilu innej osoby! Oprócz wyglądu jest wyczekiwana przez wiele miesięcy opcja.. MOŻNA MIEĆ 3 NAJKI!!!!!!!!!!!! Co i jak w nowym profilu macie rozpisane na obrazku. Tłumaczyłam tylko te , które mogą być niezrozumiane, bo i tak za przeproszeniem na tym zdjęciu burdel się zrobił.
To były te największe zmiany, małych jest jeszcze kilka. Jutro raczej będą one na polskim msp. Na koniec jeszcze przetłumaczone na j. polski nazwy nowych leveli:
21 - fantastyczna moviestar
22 -potworna moviestar (XD)
23- Majestyczna moviestar (XD)
24 -Epicka moviestar
25 -legendarna moviestar
Niektóre nazwy rozwalają ;d Mam nadzieję, że na polskim msp zmiany będą jak najszybciej. Nie mogę się doczekać 3 najek! Nareszcie koniec męczenia się z kłótniami, która najka z reala będzie moją najką na msp. Będę miała 2 najki z reala - 1 to moja obecna, a druga to nasza dziunia ;) Noi trzecia to jakaś z msp, niewiem jeszcze jaka. Bay! Moderatorzy - powodzenia w robieniu zmian ;) 

4 komentarze:

  1. ciekawe jak ta Violinpigen >czy jak jej tam<
    To zrobila, ze ma jury i judge jednoczesnie. ; oo


    super notka, bardzo fajny blog. : **


    tu sara7893



    PS. Jestem na tablecie. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zastanawiam. Pewnie jakiś błąd ; )

      Usuń
  2. zawsze sie zaglada na Dunskie bo potem jest na Polskim ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio w 2012 ludzie się jarali, że jest 25 leveli i można mieć 3 najlepszych przyjaciół? Ojeju, jak ja żałuję, że zaczęłam grać w 2014 :/

    OdpowiedzUsuń