Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 4 kwietnia 2012

Konkurs Noc Królików ( w środę?!)

Dzisiaj jak zwykle w czwa.. nie.. nie mogę tego powiedzieć. Dzisiaj nowy koneQ pojawił się już w środę! Jak zmienili datę nowych to się cieszę, bo w środę mam tylko 3 lekcje ^^ A w czwartek 6, ale oto ten koneQ:
Nie powiem, dziwny.. ale za to jest prze piękna tunika, którą zaraz pokaże . Ale rozpocznijmy od animacji:
Hah ^^ Lecę bo chce, lecę po chce.. zastanawiam się, czy tej animki nie kupić .. XD
Ta, super . Buduje drzwi flamastrem lalalala : P
Utne łeb fotografowi, jak można mi mua paczydła uciąć?! Zaraz, zaraz.. yyy.. nic nic :8
Ta anima nazywa się monster tea, a ja raz przeczytałam monster yea XD Komixxy robią swoje. 
I tradycyjnie zestawiki!
Zestawik vip:
O tej tunice mówiłam. Super, nie? Szkoda, że vip.. ale cóż, ma swoją klasę.
A teraz zestawik nie vip:
Teraz jeszcze tła:
A na sam koniec przetłumaczenie słów na konQa:
look at that monstrous rabbit - Spójrz na tego potwornego królika
beasts have taken over Easter - bestie przejęły Wielkanoc

Fajny konkurs, najbardziej jednak dołują mnie niezbyt oryginalne ciuchy nie vip. Zastanawiam się, czy na nie zbierać. A wy, co sądzicie o wcześniejszym pojawieniu się konqa? Za kilka min. na pasku bocznym pojawi się ankieta, zapraszam do głosowania.

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z podpisywaniem animacji ._. Wow! Jak na to wpadłaś? ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz odpowiedzieć? Dobra zrobię to za cb. Ja robię te podpisy od ... zawsze! Nie rozumiem czemu skopiowałaś..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ona chce być lepsza(nie wychodzi jej).Przecież ona wszystko zgapia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na każdym blogu prawie się tak podpisuje animacje. Co, oni też od ciebie zgapiają? -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczcie wtrącenie się, ale nigdzie wcześniej nie widziałam podpisywania animacji w taki zabawny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś też. Agata mówisz mi że mnie lubisz, a jednak twoje komentarze idą w zupełnie inny kierunek niż przyjaźń. Ja piórkuję!

      Usuń