Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 21 kwietnia 2012

Rozmowa z "Angielką"

Dzisiaj siedziałam se na moim drugim koncie - $Murfinka$ . Grałam w ubierz się, bo było mało do 2 levela. Nagle zaprasza mnie do znaj jakaś dziewczyna, przyjmuję. Kilka minut później ona aktualizuje swoje ctr, było po angielsku - Angielka? Nie byłam pewna. I napisałam do niej.. nieważne, oto nasza rozmowa(nie znam zbyt dobrze angielskiego, więc czasami posługiwałam się tłumaczem Google):

Ja: Ty jesteś Polką??
Ona: i dont speak polish
Ja: Oh sorry :)
Ona: lol
Ja: What?
Ona: lagh out loud
Ja: Why?
Ona: dont woz itd english
Ja: You it's Polish. I see.
Ona: wht im english im trying to meet my friend julia whos from poland and anything i say is english
Ja: Okay... Sorry, I do not know much english.
Ona: lol k
Ona: heres some
Ona: bye means see u later

Czy ktoś wie o co kaman? Mi to wygląda na polkę, która chce zrobić ze mnie debilkę. A wy, co myślicie? Ona ma 1 lvl. Jak następnym razem się zaloguje, to zrobię test - zapytam ją po polsku , czy chce prezent XD Jak udaje, to się przecież nie oprze i odpowie ; P Napiszę wyniki. A o tych nowych levelach zaraz napiszę , bo wiem, że obiecałam. Bay ;*  

1 komentarz: