Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

piątek, 20 kwietnia 2012

LOL!

No ludzie , MSP schodzi już na psy. Wczoraj napisałam na forum temat: "Kto z Elbląga?" - takich tematów jest mnóstwo. Dzisiaj wchodzę, patrzę.. i co? "Naruszyłam regulamin" i usunęli mi temat -,- No, co prawda - w regulaminie jest o tym, że nie pytamy o osobiste informacje, no ale dlaczego akurat ja?! Jak wcześniej wspomniałam - takich tematów jest CAŁA MASA! Za takie coś to się biorą, ale jak zboczeniec pisze o TYM na forum , to nawet ostrzeżenia nie dostanie. Czy to jest nasze MSP?! Czy o to chodzi?! No chyba nie. Chodzi o tworzenie filmów . A przez jakieś durne blokady ludzi jest coraz mniej ! I co, teraz niby chcą zaciągnąć nowymi levelami? (o tym w następnej notce) Dość! Też mam czasami ochotę odejść. Tak,tak.. gram już prawie rok i dużo osiągnęłam, ale ta gra działa mi na nerwy. To tyle na dziś, do widzenia milordy.

2 komentarze: