Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 7 kwietnia 2012

Ekhm . x{

Drodzy człowieki!

Widzę, że na tym blogu źle się dzieje. Nie ma mnie? Właściciele gnębią, kłamią, dokuczają sobie i innym. Normalnie szału można dostać. Kieruję ten post głównie do nich. POWTARZAM! ZACHOWUJECIE SIĘ JAK NIEDOJRZAŁE BACHORY KTÓRYCH SAMYCH W DOMU NIE MOŻNA ZOSTAWIĆ! I obiecuję, że jak znów właściciele będę sobie odbierać uprawnienia admina to odbiorę je WSZYSTKIM! Zrozumiano? Ktoś będzie obgadywał swoich "kumpli" z bloga - od razu wylatuje. Surowe zasady ale trudno ZASŁUŻYLIŚCIE. I uwierzcie że jak ktoś będzie na kogoś gadał na MSP od razu to to pisze. Niech ludzie widzą jacy jesteśmy naprawdę. I LEPIEJ MI SIĘ PRZYZNAĆ KTO NIEDAWNO ZROBIŁ TO... Agacie. Inaczej jak ta sprawa się nie wyjaśni każdy dostanie opieprz.
________________________________________________________________________________
Moi kochani czytelnicy. Kieruję teraz prośbę do was. Jak ktoś z was będzie rozgadywał plotki na forum albo w ogóle na msp lepiej niech tu się nie pokazuje. Moja rada. Jak chcecie wiedzieć czy coś jest prawdą kierujcie się do mnie proszę. Ja powiem już całą prawdę. Cały czas udajemy że na tym blogu jest cudownie itp. cudowna rodzinka ale tak nie jest. Przepraszam od dziś mówię prawdę. 

Do widzenia i uszanowanie : Mądra Blondynkaa .. ! x D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz