Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 12 kwietnia 2012

Ja nie wieże!

Muza do posta

Witajcie moi kochani...morze na zawsze odejde z  bloga i morze z msp.Chodzi oto ze ja się słabo uczę a za  niedługo mam 2 testy (z anglika i kompetencji).Mama powiedziała:Jeżeli nie będziesz lepiej się uczyć to koniec z msp koniec z blogami i będzie tylko nauka!Czyli jak mi nie pójdzie stracę Dziunie i blog.Więc muszę zakuwać bo inaczej  po wakacjach po msp po blogu!Wiem że to przesada ale mam surowych rodziców!Dziś znów szkoła ....muszę uważać.Dzięki za uwagę paaa...

3 komentarze:

  1. Przykro że odchodzisz :( Może postaraj się bardzo, bardzo mocno i zdobędziesz te oceny? Wierz w siebie! Dasz na pewno radę ! :) Jeśli chodzi o takie sprawy nie zamierzam nikogo powstrzymywać na siłę, lecz jest mi przykro jak ktoś odchodzi. Wiem że rl. jest najważniejszy. :( Ale na 100% dasz sb. rade i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, ja w ciebie wierzę. W próbnym teście kompetencji brakowało ci tylko kilka punktów do maksimum, więc pewnie będzie tak i w prawdziwym! Albo nawet lepiej. A z Anglika nie jesteś zła, a jak już to mogę cię poduczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja też odchodzę ;C

    OdpowiedzUsuń