Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 11 kwietnia 2012

Moje porąbane życie..

Może z pozoru tego nie widać, ale ogólnie mówiąc mam porąbane życie, i na msp i w realu. W realu czuję się najgorszą z klasy. Jestem ogólnie brzydka, mam zero talentu (no może poza sprawami w kompach, ale po co to komu?!), zero zainteresowań, ogólnie można powiedzieć że jestem dziwna. Przez kontakty z nastolatkami na msp i ogólnie w necie mam styl jak nastolatka (Podobny, jak mam na msp), przez co jestem negatywnie odmienna . Jedyne moje normalne zainteresowanie - śpiew i taniec, w których jestem straszna. Tańczę i śpiewam tylko , gdy w domu jestem sama, w innych sytuacjach stres i wstyd bierze górę. Odkąd pamiętam , przed innymi śpiewałam ostatnio kilka miesięcy temu na urodzinach najki - miałyśmy "Wybory Miss Urodzin" i była konkurencja śpiewania. Nie miałam wyboru. Ku zdziwieniu wygrałam w niej, ale to pewnie dlatego , że jako jedyna zaśpiewałam całą piosenkę, reszcie dziewczyn nie można było dobrać piosenki , którą całą znałyby na pamięć. Wracając do ogólnego tematu.  To , że jestem brzydka usłyszałam od 2 z 3 moich najek, nie powiedziała mi tego tylko jedna - dziunia number 1. Jeśli to dziunio czytasz : Nie krępuj się, wiem, że też tak myślisz. Wszyscy tak myślą. Nie obrażę się, bo sama przyznaje wszystkim którzy to powiedzą rację. Jestem niedorobem świata i nic już tego nie zmieni.

W kolejnych dniach będę opisywać kolejne sekrety, jak i nie sekrety z mojego życia. Chce, żebyście wiedzieli, jaka naprawdę jestem. I nie jestem pesymistką, taka jest prawda.

2 komentarze:

  1. Agata...Kochanie słuchaj dla innych brzydka ale oni ci tylko zazdroszczą!Ić przez życie dalej!Jesteś młoda,Fajna ładna.Ja jestem od cb gorsza ja mam zawsze słabsze oceny nie mam zainteresowania i wogóle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz do wszystkich: Wyjawcie kuffa wreszcie prawdę! Nie ukryjecie jej , bo i tak ją znam. Wiem, co o mnie myślicie. Od dawna czuje, że moje "najki" tylko udają że mnie lubią! Miarka się przebrała. nie chciałam robić smutnej atmosfery na blogu, ale nie chce kłamać, że moje życie jest jak niebo.

      Usuń