Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

czwartek, 19 kwietnia 2012

♥ Urodziny Dziuni ♥

Hej. Może niektórzy już to wiedzą, że dziś urodziny Dziuni Number 1 - naszej kochanej osóbki prowadzącej z nami bloga! Powtarzam już 32474256 raz - Wszystkiego naj, mój murzynie ; P (ona wie o co chodzi). W imieniu wszystkich czytelników i autorów życzę szczęścia, zdrowia, pomyślności, dużo sc i radości! XD Oczywiście jak najdłuższego vipa, dobrze wychodzących filmów itd. Dziunia z okazji urodzin urządziła imprę na MSP. Co prawda niezbyt udaną, bo trwała tylko kilka minut - wszyscy poszli. Nie zdążyła się jeszcze dobrze rozkręcić, ale nie ukrywam że była i mam dla was kilka zdjęć.
To takie początkowe, zrobione na początek impry ; P
To mnie rozwala XD Nikola przed chwilą straciła boya i smuta, a my razem z nią. A Olsówka se kuff tańczy w rogu, uśmiechnięta minka, sweet nastrój.. ; P
Me gusta me szurnięte akcje z kupami *o*
Co, dziuni się żreć zachciało? Bez komcia ._.
Niahah.. Wielkoludy załatwiają Nikolę .. NIAHAHA! (D)
Wielkolud(y) 2 ; >
Best broda, dziunia XD

Tak więc widzicie, że impra nie za bardzo się rozkręciła, ale ważne, że była. No to bay, zapro do komentowania .

2 komentarze:

  1. Heheheh fajną miałyście impre na moje uro też taką zrobie *-* Ale to dopiero w Październiku -.- co za chamstwo xD
    Adzia818

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD A ja mam jeszcze większe chamstwo - uro w listopadzie! NIEEEEE ; (

      Usuń