Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 31 marca 2012

ALARM! ZARAZ 9 LEVEL!!

Jak w temacie ^^ Zaraz będę mieć 9 level !! Nareszcie, 8 mam od około sylwestra. A więc oto mój ślicznie zapełniony (prawie) paseczek fame:
Nie wiem po co zamazałam tą kasę, bo i tak pewnie by się nią nie interesował, ale cóż.. XD Przyzwyczajenie. Tak więc na obrazku ukazałam swój paseczek fame z 212.148/220.000 fame (masło maślane :D Ślimaczący się ślimak :P ). Obecnie pisząc tą notkę fame'u mam 212.248/220.000 Jak widzicie to tylko te marne kilka tysięcy, a tak bardzo mnie ucieszy :) Zależy mi też na levelu, bo trochę się ścigamy z dziunią. Spoko, nie ma raczej obawy , że mnie dogoni (z resztą chyba pokazała wam swoje fame) .

A teraz na koniec mniej wesoła sprawa x.x Chyba się rozchorowałam w realu :(( Z jednej strony źle, a z drugiej dobrze. Zła - brak wychodzenia gdziekolwiek = brak spotykania z przyjaciółmi, uzupełnianie ćwiczeń ze skq. Dobra - Mam więcej czasu na kompa, wreszcie spokój od tego budynku nazywanego szkołą.. I więcej czasu na kompa = więcej czasu dla blogów ,  dla msp itd :) Jak już mam być chora to modlę się, żeby to trwało do czwartku, bo to chyba ostatni dzień szkoły przed przerwą świąteczną + wreszcie normalnie napiszę notkę o nowym konQu zaraz, kiedy się pojawi , a nie - po skQ, około 15... Tak więc kibicujcie mi i mojej chorobie ^^ Ale nie mówię , żeby nie życzyć mi zdrówka, tak po ludzku :** No to baaj -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz