Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 7 marca 2012

Pracownicy MSP i oszuści.

Post na prośbę użytkowniczki PatusiaxD_xD.
Gratuluję, obejrzę Ci kilka filmów i prześlę upominek;>
Tak więc, wiele osób podaje się za pracowników MSP.;C
A jest ich tylko 6.
-Admin
-Manager
-Moderator
-Support
-Supporter
-TheProducer 
Nie żaden Adminka, Modd czy inni-,-
I pamiętajcie: 98% OSÓB CHCĄCYCH WASZE HASŁO NIE CHCE DLA WAS DOBRZE!!!
A pracownik MSP nie zapyta o hasło, tylko nagroda będzie Wam przesłana automatycznie;)
Nie dajcie się nabrać!!!
A...
I nigdy nie zmieniajcie maila na takiego, który ,,zagwarantuje wam 7.500 sc i vipa 4ever``-.-
To kłamstwo i w ten sposób przejmują konta naiwnym;<.
O, akurat jak pisałam to dostałam takiego maila:



NIGDY NIE ZMIENIAJCIE TAK MAILA!!!
Ukradną wam konta.;c
Drogi oszuście:
Miło mi, że podoba CI się moje konto, ale go nie dostaniesz;<
A te 20.000 sc mi niepotrzebne, skąd wiesz, może tyle mam;)?

No i 2 sprawa: Pomóżcie mi proszę w 13 levelu!
Zobaczcie jak mało zostało:



Zobaczcie moją serię ,,Woźna vs. Liderki``!!!
Jest zabawna i długo ją robiłam;>
A dodatkowo najlepszy komentarz wygra coś z listy do 500 sc;>>
To tyle._.
Narkaa;>!
 

2 komentarze:

  1. Mi ukradła jedna konto bo dałam się nabrać ukradła mi buty za 400 sc i włosy za 550 sc oraz sukienkę za 600 sc. na szczęście odzyskałam konto ale ciuchów niestety nie aha i od razu mówię że to była roksanaa1444 a ja jestem na msp ollevia12345 zapraszam do znaj

    OdpowiedzUsuń
  2. żal mi cię.namawiasz innych by ci pomagali w lvl.Nie ładnie!

    OdpowiedzUsuń