Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

środa, 21 marca 2012

Takie tam kilka spraw :D

Po pierwsze: Witamy z powrotem na blogu;D
Agata nazwała ekipę bloga bandą pozytywnych idiotów... pozytywni chyba są wszyscy, a co do idiotów to ja się nie poczuwam:).
Zrobiłam nowy nagłówek, mam nadzieję że się podoba :D.
Chwilowo jeszcze nie ustawiony, ale jeszcze go ujrzycie:).
Tak, widziałam że Agata widziała tylko możliwość by ona lub Mądra Mlondynkaa .. ! xD zrobiły nagłówek :D.
Suprise! xD
No i mam mega podnietę- 3 miejsce w konkursie fashion week, film ;D.
Dziękuję tym którzy głosowali:D.
W sumie to za bardzo nic do powiedzenia nie mam, więc macie tutaj zdjęcie mła autorstwa:

EDIT: Fajnie, tararira, ktoś już dał nagłówek i mój idzie do kosza komputerowego._.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz