Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

poniedziałek, 26 marca 2012

Przydatny sposób dla fanów muzy :))

Pewnie każdy czasami lubi se posłuchać muzy, mam rację? Większość z was pewnie słucha muzyki siedząc na różnych innych stronach, np. w naszym przypadku MSP ;P

Załóżmy, że robisz film na MSP. Chcesz sobie posłuchać piosenki z filmiku z MSP TV , którego nie możesz znaleźć na YT, (lub innych tego typu stronach) lub z jakiegoś innego powodu nie możesz tego sobie posłuchać. Co robisz? Za pewne poddajesz się. Ale teraz nie musisz! Otóż:

1. Otwieramy nasz filmik / piosenkę na MSP TV lub MSP-owym yt. 
2. Jak widzicie, ekran zasłonił nam całe pole , gdzie robimy w naszym przypadku film. Więc trzeba go zmniejszyć! A jak? Oto tym przyciskiem:
3. Ekranik nam się zmniejszył. Ale ojej! Wciąż zasłania mi , ponieważ jest na środku. Ale jest na to rada! Najedź na pasek tytułu (u góry) filmiku , aż pojawi się kursor widoczny na obrazku. Następnie przeciągnij okienko w róg moviestarplanet, aby zostawić na widoku tylko pasek tytułu.
Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:
Jak komuś się nie chce czytać to niech przeczyta pogrubione odcinki, powinien zrozumieć. A więc mam nadzieję, że wam pomogłam. Nie ściągnęłam od nikogo sposobu na to, i mam nadzieję że nikt na to jeszcze nie wpadł ^^

1 komentarz:

  1. Ja na to wpadłam odrazu pare miesięcy wcześniej O.o No ale okey.... Adzia818

    OdpowiedzUsuń