Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

sobota, 17 marca 2012

Zacna sesyjka ! XD

Nuda mnie tak dzisiaj dobijała na MSP, że musiałam porobić se zdjęcia.. czyli SESYJKĘ! Na początku byłam sama, a później doszła moja kol z reala. Nie przeciągając... miłej lekturki!
Hahah.. ja bidna .. XDD
To już poznaliście moją najkę/najka.. brakuje mi tu tylko mema "Forever Alone" ^_^
Kolejny motyw z komixxów w mym zacnym coverze :D
Ajaj.. przyłapałam mego kolejnego "wiernego" (może kiedyś) z gatunku parasalkowatych na zdradzie :(( Ja biedna!
Chyba wynalazłam jedyne słowo na zdjęcie do uśmiechnięcia się <33
 Nie wiem o co tu kaman ale.. buahah? ...
yyy..
 Yeah.. kto był w teatrze na "Przygodach Baltazara i Wawelskiego Smoka" to wie dokładniej o co kaman z tą karambą..
eeee..
Przyszedł jakiś gostek i chyba schował cię na dole chatu.. grr..
Dobra. Mam nadzieję że wam się podobało. Teksty wymyślone na szybko więc nie wszystkie są the best - ale są. No to lu! XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz