Stronki *_*

Zadaj pytanie Adzie

Siema, na razie bloga prowadzi Ada=), zobaczymy jak z resztą. <3

Szukaj na blogu;D

wtorek, 20 marca 2012

WITAJCIE ! ;D Powróciłam ! :D XD

Witajta :D Tęskniłam za wami :). Postanowiłam powrócić na bloga :D Nwm. czemu ale się cieszę że wracam :D Wiem, wiem... Pewnie wielu nawet za mną nie tęskniło ale miło powrócić :) Jestem ciekawa czy ktoś mła pamięta XD Więc... co mnie do tego nakłoniło?


Nakłoniliście mnie wy :) Niektórzy serio chcieli bym wróciła a ja... Odmawiałam :( Bardzo te os. przepraszam... Właśnie w ramach podzięki chciałabym wam podziękować :) Gdyby nie wy nie powróciłabym :D Skłoniła mnie do powrotu dodatkowo pustka w sercu mojej Moviestar : ) Obie za tym blogiem tęskniłyśmy i oczywiście za wami! :D Obie czyli ja Julia i Mądra Blondynkaa .. ! x D. Trochę mój umysł się sfiksował i oszalał podczas kiedy mnie tu nie było XD Więc w pełni rozumieć mnie trudno.

Więc witajcie z powrotem kochani! :D Powróciła Blondyna która ma coś z móżdżyna XD


Czy coś się zmieniło kiedy mnie nie było?
Starałam się podrasować posty ale chyba mi nie wychodzi... Trudno :D Żyje się dalej XD I dzięki wam wbiłam również 15 lvl za co również dziękuję :) (ale dzisiaj się wydziękuję xd). Jak widać pisze baldzioo dużo emotikon, lecz mam nadzieję że wam to nie przeszkadza :]. Co by tu jeszcze napisać x} Nie wiem xD Więc...
NO TO SRU O*O xd


Jak widzę blog od kiedy mnie nie ma się zmienił. Doszły 2 nowe współprowadzące które miło będziemy gościć : ) Z Adą się już zaprzyjaźniłam ;D Wygląd również jest inny.

Mój obrazek i moje zdjęcie : )
Ostatnio dużo czasu spędzam na rysowaniu. W takim razie chciałabym wam zaprezentować mały bohomaz. Zrozumiem jak wam się nie spodoba. Starałam się narysować Inori z Guilty Crown (sprawdźcie w google xd)


Wiem.. Niezbytni ale no cóż... xD A tutaj moje piękne zdjęcie XD
 
Ajm Szekszy Aj Knoł Yt XD
12 z browarkiem :8

Krótki powitalny ( powracalny xD ) post : ) Mam nadzieję iż mój nowy sposób i dłuższy się wam spodoba xD A jak oceniacie rysunek xD Wiem już widzę tablice z napisem : 0,0 i... -1 XD Dobra żegnam się i żegnam a dożegnać się nie mogę ;D A no to baju :}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz